Ankor och en bortglömd film

canon eos 1000d, canon 18-85mm

Lite blider på Ankor, eller som det egentligen heter när de inte är i fångenskap, änder. Rubriken får ändå heta Ankor för jag tycker det låter bättre.
Jag kom just på vad en av mina absoluta favoritfilmer heter (i alla fall tyckte jag det när jag var liten). Den heter "När Casper möter Wendy" och är superduperjättebra! Tror jag... Kommer inte ihåg för jag hade glömt bort vad den hette, men jag blev i alla all väldigt glad när min syrra ropade från tv:n  och sa att "den filmen du älskar fast inte kan namnet på går på Disney Channel"! Så jag kollade upp vad den hette och nu har jag skrivit ned det på ett papper så jag kan skaffa filmen.
Yey!
-Petronella
Kommentarer
Postat av: Jonna Erlandsson

Va fina bilder! Får nästan lite sommarkänsla :)

2011-04-04 @ 21:38:40
URL: http://joonnas.beldo.se
Postat av: Julia

SV; tack själv :D gjort idag? :)

2011-04-04 @ 21:49:33
URL: http://barajuliiaa.blogg.se/
Postat av: hilda

sv: ååh tusen tack :D



va fina bilder ni tar, för ni driver väl bloggen tsm?:)

2011-04-06 @ 22:43:17
URL: http://hildajansson.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin