(godmorgon)

Canon EOS 400D, Tamron 18-250mm
(tagen för några veckor sen)

Igår var jag ute och sprang och det var så skönt att springa igen. Teatern och all dans har gjort att jag inte kunnat springa på jättelänge och därför var mina ben helt döda när jag kom hem (det kan förresten också bero på att jag bara hade ätit frukost när klockan var halv sju och att jag knappt druckit något alls på hela dagen, jag glömde liksom bort det)
I alla fall, när jag var ute och sprang igår fick jag en massa idéer till fotosessioner och andra saker jag kan fotografera.

OCH OM EN VECKA ÄR DET PÅSKLOV! :D

- Maja
Kommentarer
Postat av: lovisa /foto

åh vad fin bild! :)



sv; tack så jättemycket!

2011-04-10 @ 10:16:26
URL: http://lefoto.blogg.se/
Postat av: wilma

jättefin bild!

2011-04-10 @ 10:53:49
URL: http://wilmastranne.blogg.se/
Postat av: Nora

Gud vilken fin bild!

2011-04-10 @ 19:49:44
URL: http://morwen.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin