Malaysia

Canon EOS 400D, Tamron 18-250mm

När jag satt och tittade igenom bilder som ligger på min externa hårddisk så fann jag de här som jag tagit i Malaysia. Jag var i Malaysia för precis ett år sen faktiskt det var där runt påskveckan och den första april.

Då fotograferade jag fortfarande med min Olympus-kompaktkamera men fick låna min pappas kamera (den som jag fotograferar med nu hela tiden, Canon EOS 400D) då och då när vi var där.

Det var så otroligt härligt,vi var både i Kuala Lumpur eftersom våra kompisar flyttat dit och sen åkte vi med dem för tre dagar på en fantastiskt vacker ö (där kommer bilderna ifrån) för att sedan åka tillbaka till Kuala Lumpur i en vecka. Bästa resan jag någonsin gjort (har i och för sig bara varit i Frankrike, Malaysia och Australien under de år jag faktiskt har något minne ifrån)!

- Maja
Kommentarer
Postat av: IDA - LARSSONSFOTO

Sv: Åh tack!

Så tråkigt :( Här har det också regnat hela dan!

2011-04-01 @ 13:55:25
URL: http://larssonsfoto.blogg.se/
Postat av: OLIVIA [FOTO]

åh malaysia måste vara det bästa stället nånsin!! var där i tre veckor 2009!Längtar Supermycket tillbaka!

2011-04-01 @ 19:22:39
URL: http://oliviafoto.blogg.se/
Postat av: Julia - F O T O

Även fast du inte har varit i så många länder har du varit i dem "ovanliga" och coolaste länderna :D

2011-04-01 @ 21:58:29
URL: http://photojuliaa.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin