Då var det över


Canon EOS 400D, Tamron 18-250mm

Idag hade jag mina sista föreställningar med vår teatergrupp. Det har varit så sjukt kul, speciellt den här sista månaden. Även ifall jag knappt haft någon tid kvar eftersom jag varit så trött på eftermiddagarna eller morgnarna (beror ju på när träningarna och föreställningarna har varit) så har det verkligen varit värt all tid jag lagt ner på det. Jag har träffat så många fina människor och det har varit så roligt att uppträda för alla små sjuåringar som vill ha kramar efteråt.

Bilderna över tog jag innan vårt genrep och är på Tenny/Bill, Fanny/Bull, Emma, Vicki och Liv som var Harmony Cats och Engla/Fridolfina.

- Maja
Kommentarer
Postat av: Mackan @ Veckansbild.se

Härlig blogg, kul o följa!

2011-04-15 @ 21:22:53
URL: http://veckansbild.se
Postat av: Alhocfoto [FOTOBLOGG]

Gud, ser verkligen ut som att ni haft kul! Gillar verkligen bilderna, men den sista är en stor favorit! Smälter så fort jag ser bilden!



Sv: Blir så glad när jag läste din/er kommentar! Har varit lite deprimerad över att jag ska få glasögon, men nu känns det verkligen bättre när man läser något sådant. Ni båda är verkligen två underbara människor!

2011-04-15 @ 22:38:00
URL: http://alhocfoto.blogg.se/
Postat av: Malin

SV: Hej. Fototävlingen slutar imorgon, så tänkte att man har hela dagen på sig att anmäla sig, sen så lägger jag nog upp finalisterna kl. 9 på kvällen.

2011-04-16 @ 09:37:50
URL: http://bymalin.webblogg.se/
Postat av: :D

Spelade du huvudrollen?

2011-04-17 @ 12:54:41
Postat av: Maja - FOTO - fotogeniquee

-

-



:D: Nej, jag spelade Gullan från Arkadien och pjäsen var Pelle Svanslös.



-

-

2011-04-17 @ 13:47:18
URL: http://fotogeniquee.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin