Spotify


Jag tänkte bjuda på lite spotify-listor och låtar som ni kan lyssna på ikväll ifall ni inte har något annat roligt för er.

Listor

<3 - Sjukt blandad lista, har lagt in all musik jag lyssnat på sen jag fick spotify (för ett och ett halvt år sen) och har inte tagit bort någon låt. Så där finns all bra musik men en hel del dålig musik också ifall jag ska vara ärlig.

Håkan Hellström <3 - Håkan har såklart fått en egen lista med mina absoluta favoriter.

Sätt en värld i brand - Jag har fått titeln från den HÄR låten, där läggs låtar in som jag tycker extra mycket om och som jag inte vill glömma bort.

Plugglista - Inte en så lång lista än så länge, kommer att fyllas på, precis som de andra listorna gör. Den här listan fungerar även som en redigeringslista eftersom jag inte har det än.

Bon Iver - Så otroligt mysigt band. Även detta bandet har fått sin egen lista. (precis som Kent, Kings of Leon och Florence + The Machine)



Låtar

Bon Iver – Blood Bank
Florence + The Machine – Dog Days Are Over
Kings Of Leon – Pyro
Oskar Linnros – Din mamma
The Killers – Mr. Brightside
Ryan Adams – Wonderwall
Säkert – Isarna
Säkert – Fredrik
Håkan Hellström – Magiskt, Men Tragiskt

Ha det bäst!

- Maja
Kommentarer
Postat av: Linnea sahlberg

GO MUSIK DÄR! :)

2011-04-10 @ 19:06:11
URL: http://hopeaplane.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin