Grattis Joel!

Canon EOS 400D, Canon EF 50mm f/1.8 + Canon AF 18-250mm f/3.5-6.3

Idag fyller lillebror Joel tio år så vi grattar honom stort här på bloggen! Sötare lillebror får man leta efter kan jag ju säga. Han hade även kalas redan klockan tio på morgonen så det blev till att gå upp tidigt idag för att gratta honom med frukost på sängen som han önskat sig och sen var jag lekledare för 14st tioåriga killar - samtidigt som jag hade feber. Men febern har gått över och Joel är en glad tioåring och nu ska jag äntligen gå och lägga mig efter en lång dag med födelsedag, kalas, jobb och sedan födelsedagsmiddag för Joel.
Godnatt!

- Maja
Kommentarer
Postat av: alice gustafsson / aliiceviktoria.blogg.se

Sv: Jag köpte det på mässan på Falsterbo Horse Show! :)

2011-08-07 @ 23:22:36
URL: http://aliiceviktoria.blogg.se/
Postat av: PHOTOSHOES

söt lillebror! :D och härliga bilder! :D

2011-08-07 @ 23:35:49
URL: http://photoshoes.blogg.se/
Postat av: hanna

Låter som en tuff men rolig dag och grattis måste man ju säga! :)

2011-08-08 @ 07:04:13
URL: http://.somprickenoveri.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin