Though nothing will keep us together. We could steal time just for one day.

Något som gjorde dig glad igår?
Att jag slapp cykla till skolan och att jag fick skatta med mina fina vänner.

Humör just nu?
Skitglad att jag inte har något att plugga. Sedan är jag väl också lite trött för att jag inte sov någonting inatt. Det hjälpte inte med att min syster kom och väckte mig och sa att klockan var kvart över åtta när den egentligen var kvart över sju... Fast då var jag ju bara stressad, med sak samma.



Vad gjorde du klockan åtta på morgonen?
Jag var på väg till skolan.

Vad gjorde du för femton minuter sedan?
Jag sjöng högt högt på den här och den här och den här låten.

Vad du ser om du tittar till höger?
Hahah jag ser en vägg. Roligt roligt.

Vad gör dig glad just nu?
Hmm. Att kläder finns och att det snart är jullov. Att jag har världens bästa vänner och familj och att jag ska till Malmö på lördag. Här är en låt som är glad

Hur vädret är hos dig just nu?
Det är för jävla tråkigt asså. Jag vill bara spotta på det. Ni kan kanske gissa att det inte är snö...

Vad var det senaste du åt?
Jag åt en perkeft mogen banan. Det hade en precis rätt konsistens. Den var helt enkelt perfekt och den liksom smälte i munne (blö) och den var alldeles..aldelles.....gul.

Vilket mål på dagen tycker du bäst om?
Åh så enkelt. Mellanmål/fika. Har alltid tyckt det och kommer alltid att göra det.

Bästa glassmaken?
Ååå nu blev jag sugen på glass! Hmm, jag älskar allt som har med choklad att göra så det är nog min favorit. Sedan är hallon gott, för att inte tala om citron eller lakrist. Jag älskar all glass.

Sover du tungt?
(strunta i det jag skrev innan om att jag inte kunde sova inatt för en sekund). Guuuud ja! And I looooove it!
(Nu kan ni sluta strunta i det jag skrev inna om att jag inte kunde sova inatt)

Drömmer du mardrömmar?
Nej. Mina drömmar är bara helt konstiga. Och sen så brukar jag inte komma ihåg dem heller.

Hur många kuddar sover du med?
Jag sover på en kudde. Fast den är väldigt lång, typ som en sån där hotellkudde ni vet.

Snarkar du?
Nej, jag är så tyst så att man skulle kunna tro att jag var död. Hihi.

Favoritkläder?
Just idag är mina favoritkläder en stickad tröja med en blus under och ett par svart höga tighta jeans under. Blusen i sig är också en favorit.

Favoritgodis?
Ibland kan jag vara så sjukt sugen på lösgodis. Och då är mina favoriter surt, salt och choklad. Men oftast är jag bara sugen på choklad. De som jag brukar äta är antingen helt vanlig mjölkchoklad eller mörk choklad med chihli smak. Gud, den är himmelsk.

Höger-eller vänsterhänt?
Höger. Är riktigt handikappad med vänster. ....

Stjärntecken?
The one and only VÄDUREN!

Vad längtar du efter mest just nu?
loooooooooooooooooooooooooov.

Listan är tagen från den här bloggen.

-Petronella


Kommentarer
Postat av: Viola

Ä-L-S-K-A första frukostbilden!

2011-12-14 @ 20:24:42
URL: http://varaviola.blogg.se/
Postat av: selina

Vilken snygg blus! var är den ifrån? :)

2011-12-14 @ 20:37:34
URL: http://seliiinaa.devote.se
Postat av: Tilda Larsson

Guuud vilket fint ställe outfit bilderna var tagna på!

2011-12-16 @ 10:13:05
URL: http://tiildalarsson.blogg.se/
Postat av: Carolina [FOTO]

Blusen var ju sjuuuuukt snygg! Ge mig! ;)

2011-12-16 @ 17:23:33
URL: http://carolinasphoto.blogg.se/
Postat av: Marinda :)

Lagom normal fråga .. men när fyller du år ? :)

2011-12-16 @ 19:11:20
URL: http://marinda.webblogg.se/
Postat av: molly

fina bilder :)

2011-12-17 @ 09:49:04
URL: http://hwryttarna.blogg.se/
Postat av: Jessica

DU MÅSTE SVARA; VART ÄR BLUSEN IFRÅN?

haha, den var skit snygg! ;)

2011-12-25 @ 01:34:01


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin