Bloggtips - Creation By Others

Creation By Others


MICHAELA D:

"Creation By Others" är en blogg skapad av Michaela Dahlström och drivs med hjälp av alla läsare. På min fotoblogg införde jag något som kallas för "torsdagsbild" och går ut på att publicera mina läsares bilder, dels för att ge duktiga personer chansen att synas och dels för att ge andra inspiration.

Torsdagsbild är, som man kanske förstår på namnet, något som bara sker på torsdagar. Alltså publicerar jag varje torsdag bilder fotade av mina läsare, men jag har fått in så många grymma bilder att vill publicera varenda en!

Därför startade jag CBO-bloggen, för att alla ska få möjlighet att synas men även för att ha en blogg dit man kan gå när man behöver lite mer inspiration."


Jag tycker att det här är en jättebra idé och har redan fått mycket inspiration av bilderna som lagts upp där och hittat bloggar med fantastiska foton. Jag följer redan Creation By Others via bloglovin, gör samma sak genom att trycka HÄR.
- Maja
Kommentarer
Postat av: Fotograf Jenny Eriksson

SVAR: tack :)

2011-02-22 @ 09:04:25
URL: http://fotografjennyeriksson.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin