Here Comes The Sun

Canon EOS 400D, Tamron 18-250mm

Tog den här bilden i höstas på Petronella när det nästan var minusgrader utomhus (det kändes i alla fall som det eftersom det blåste så otroligt mycket, mitten av November tror jag) och jag kom ihåg att Petronella fick ta av sig skorna så att vi kunde få fötterna med på bild också. Haha!
Jag är väldigt ledsen att jag (eller Petronella för den delen) inte bloggat idag men på måndagar har jag verkligen ingen tid alls. Jag slutar tre, gör läxorna till halv fem då jag tar bussen till dansen, sen dansar jag till kvart i åtta och kommer hem halv nio. Då duschar jag, äter jag middagen och gör resten av mina läxor och sen går jag och lägger mig så tidigt som möjligt. Men idag hann jag faktiskt blogga :)
Kommentarer
Postat av: Josefin

Gud så fin blogg ni har och en MASSA snygga bilder! :)



SV: ÅH tack finis!

2011-03-22 @ 19:07:38
URL: http://josefinb.blogg.se/
Postat av: Cecilia - Fotoblogg

åh jätte fin blogg sjukt va fina bilder!

har en fråga hur har ni gjort hedern vilken program har ni använt för animeringen ??

kolla gärna in min blogg med :)

2011-10-01 @ 21:40:59
URL: http://photosbylinnz.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin