Tävling hos KAROLINA och SOFIA


Canon EOS 400D, Tamron 18-250mm

Jag är med i ännu en tävling och denna gång med temat PORTRÄTT.
Man kan vinna en valfri reflexskärm från http://tvspelsweb.se/.
Det här är en bild på Joel i somras som då är min lillebror och inte syster som det kanske ser ut som på bilden :D
Tog den på båten hem från Sandhamn när vi var i Stockholm i somras
Gå in på Sofias blogg och tävla HÄR.
Gå även in på Karolinas blogg.
Jag vill vinna Reflexskärm 5 i 1 (56 cm). Det finns att se HÄR.

- Maja
Kommentarer
Postat av: Sofia- Fotoblogg

SV: Super kul att du är med! Lycka till! :D

2011-01-17 @ 09:14:47
URL: http://fiasofiafia.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin