En till tävling...

Cameron eos 40D tameron 18-85mm
Nu är det dags för en ny fototävling och den finns på den HÄR bloggen.Man kan vinna en ir kontrol för canon och den finns här: http://johanpixels.se/webbshop/.
Min motivering är helt enkelt att jag älskar att fota och att när jag ska ta på mig själv ibland så stör jag mig på att jag måste luta mig framåt mot kameran och hela bilden blir förstörd, så det skulle vara jättekul om jag van den här kontrollen, det skulle göra det mycket lättare. :)
-Petronella

Kommentarer
Postat av: Emma (sysslingarnas)

SV ja det är såklart okej att du också är med :) Men bara en sak, du måste länka till johanpixels.se/webbshop i textform annars är inte din anmälan godkänd. Hoppas att du ändrar detta tills på torsdag. :)



När du ändrat är det bara att skriva en kommentar på vår blogg så vi vet att du har ändrat :D

2011-01-18 @ 19:05:31
URL: http://sysslingarnas.blogg.se/
Postat av: Naaaan

sv;Tack :D allt bra?

2011-01-18 @ 19:09:06
URL: http://naaaan.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin