Solsken

Canon EOS 400D, Canon EF 50mm f/1.8

Idag skiner solen och jag ska antagligen ner till stranden. I förrgår så kom Petronella ner till mig klockan nio på kvällen och då åkte vi ner till stranden och badade och satt och pratade där ett tag. När det hade blivit ganska mörkt ute så åkte vi hem till mig. Då bestämde vi oss plötsligt för att sova över hos Petro, så när vi kom hem till Petronella så var klockan halv tolv och klockan tolv började vi titta på film. Eftersom vi inte somnade förrän vid två så sov Petro till halv tolv på dagen nästa dag, haha :)

Bilderna över tog jag igår när jag, Frida och Petro fotade.

- Maja
Kommentarer
Postat av: Jenny Eriksson

Så fina bilder! :)

2011-07-09 @ 11:53:07
URL: http://ogonblickochkansla.blogg.se/
Postat av: selina

sjukt fina bilder!!

2011-07-09 @ 15:44:00
URL: http://seliiinaa.devote.se
Postat av: Lia

Svar (maja): Tack! Era bilder vart också sjukt fina!

2011-07-10 @ 19:32:13
URL: http://lialialia.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin