Dumma dator...

Canon EOS 400D, Tamron AF 18-250mm f/3.5-6.3
Eftersom min dator verkar ha kraschat igen så har jag inga bilder på den datorn som jag bloggar från nu. Därför kommer det bli lite tråkigt med bilder och sånt tills jag fått datorn fixad eller tagit nya bilder som jag kan ladda in i lillebrors dator. Det är alltid så tråkigt när datorn krachar och det här senaste året har min dator bara fått problem efter problem. Men det här kanske är fixat ikväll eller om en vecka, eller så kanske det till och med är så illa att jag måste köpa en ny dator - och då tar det förståss längre tid (eftersom jag inte riktigt har de pengarna i fickan). Jag har dessutom så många fina, nya bilder på den andra datorn som jag ville visa er men det får vänta...
- Maja
Kommentarer
Postat av: lauren

fint.

2011-06-21 @ 12:33:05
URL: http://deathfoxie.blogg.se/
Postat av: hanna

Usch, det är så jobbigt när datorn krånglar :p

2011-06-21 @ 13:21:40
URL: http://somprickenoveri.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin