Sol

Canon EOS 400D, Canon EF 50mm f/1.8 ll

En sak ni inte vet om mig är att jag är galet rädd för att bränna mig i solen. Jag kan inte alls slappna av ifall jag är ute och solen skiner och jag inte har någon solkräm på mig. Därför blir jag typ aldrig brun på sommaren (och råkar jag någongång glömma solkräm så blir jag istället helt röd istället för brun).
Idag har jag än så länge tvättat och borstat Pixie i över två timmar och ska fortsätta efter att jag ätit och städat rummet, inte det roligaste man kan göra på en söndag direkt...
- Maja
Kommentarer
Postat av: L.I.N.N.E.A ♥ Photography



Veckans blogg på min blogg, är gärna med!;D



Direktlänk: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/2011/june/veckans-blogg-avslutad-anmal-er-igen-i-det-h.html#comment



SPAM ÄR TILLÅTET



Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

2011-06-12 @ 14:56:44
URL: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
Postat av: Sofia - Pusstjuv Fotografi

Åh, äntligen någon som är precis som mig. Jag kan nästan få panik om jag inte har något solskydd på mig. Men nu "på senare år" har jag faktiskt börjat trappa ner under sommaren - jag börjar i maj med hög solskyddsfaktor och så allteftersom veckorna går använder jag lägre och lägre siffror. Fungerar rätt bra faktiskt, för då blir jag lite brunare än ljusblå ;) och huden vänjer sig vid solen.

2011-06-12 @ 16:18:34
URL: http://pusstjuv.blogg.se/
Postat av: lovisa /foto

Jag är likadan, eller jag är inte liksom rädd för att bränna mig egentligen utan glömmer jag solkräm så skiter jag i det liksom, men fa-a-a-n vad bränd jag blir alltså, kan knappt sova.. asjobbigt, jag blir inte heller brun, isåfall ytterst lite som typ alla andra jävlar blir på en dag! :(

2011-06-12 @ 17:35:43
URL: http://lefoto.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin