Svar på frågestund - Blogg



Vad fick er att börja blogga?

Det började med att vi båda var fotointresserade, sen tyckte vi att det här med blogg var en kul grej :)

 

Vem av er gör designen till er blogg? Eller gör ni den tillsammans?

Det är Maja som gör designen, men vi kommer på ideér tillsammans.


Vilka bloggar läser ni? :P

Många, ska kanske lägga upp ett inlägg om vilka bloggar vi läser men de vi är inne på dagligen är:

 

Linafoto

Michaelaa

Alhocfoto (Alinas)

Fannyelinas

Anna Wahl

Honsomsadet

Megapixlar

Lefoto (Lovisas)


Vart har i fått ert bloggnamn fotogeniquee ifrån? :)

Vi ville ha ett namn med foto i sig och fotogeniquee har ju det :) Sen så valde vi mellan de olika stavningarna: fotogensik, fotogenic och fotogenique, men vi valde den svåraste och finaste :) De två E:n på slutet är för att när vi bytte till blogg.se var det någon som redan hette det :)

 


Nu kommer det inga fler ;)

 

Kommentarer
Postat av: M A T I L D A' FOTO

Hejsan! :)

Jag har en frågesund på bloggen som håller på just nu ! Fråga gärna en eller flera frågor ! =)

(i inlägget "FRÅGESTUND!")

kram.

2011-06-22 @ 18:16:51
URL: http://matildajjansson.blogg.se/
Postat av: Alhocfoto [FOTOBLOGG]

åhh,vad gulliga ni är! Måste bara säga att jag följer eran blogg 24-7, haha :D Är väldigt dålig på att kommentera men ni ska veta att jag LÄSER vartenda inlägg ni gör :D Måste bara säga tack för att ni har en underbar blogg, och för att ni är så grymt duktiga på att fotografera! Sedan är ni de bästa människorna i världen, lovar! :D

2011-06-26 @ 19:18:49
URL: http://alhocfoto.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin