Jogging-tur i vårvädret


Canon EOS 400D, Tamron 18-250mm
(klicka på minatyrerna för att se bilderna i ett större format)

Eftersom det var så fantastiskt fint väder igår så bestämde jag mig för att jogga en runda för första gången det här året. Och efter att ha joggat i fyrtiom minuter och kommit hem så kastade jag mig på cykeln (eller, jag vilade på gräsmattan i ungefär 5min. ifall jag ska vara helt ärlig) och cyklade ner till samma platser där jag joggat, det var så otroligt vackert och solen lyste mig från sidan hela tiden och man hörde det blåsiga havet.

(Jag gick ut och gick på förmiddagen med la famille men då hade jag tyvärr ingen kamera med mig)

- Maja
Kommentarer
Postat av: IDA - LARSSONSFOTO

SV: Tack! Det är så roligt att höra att jag inspirerar dig, det gör mig så glad!

2011-03-20 @ 09:47:01
URL: http://larssonsfoto.blogg.se/
Postat av: WILMA

åh, jag hade med behövt komma ut och jogga...

NEJ NU SKA JAG TA TUMMEN UR RÖVEN & GÖRA DET!

2011-03-20 @ 09:52:44
URL: http://wilmastranne.blogg.se/
Postat av: T O V E K J A E R R A N (en fotoblogg)

Ja, det är hon verkligen :D Önskar att det var samma skönhet som gäller nu, och inte allt fejkat plastigt :/

2011-03-20 @ 14:35:07
URL: http://tovekjaerran.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin