Pärlor ned för min kind

canon eos 100D tamron 18-85mm

Hejsan, igår sov jag, Hanna, maja och Frida över hemma hos mig men tyvärr blev det inte så många bilder... men vi hade jättemysigt, kändes nästan lite som vår när vi cyklade och hyrde film och köpte godis, ingen frös och det var underbart! Men sen idag efter frukosten stack Maja och Frida hem så då var det bara två kvar, jag och hanna och vi lämnade in papper om ansökan för sommarjobb på Ica (Maja, du glömde din hemma hos mig men jag tar med den imorgon). Sen tog jag lite bilder på henne när hon låg ned på en kudde.
komentera gärna vad ni tycker om den.
-petronella
Kommentarer
Postat av: Jonna Erlandsson

Sv: Håller inte med dig om att det ska vara nästan alltid svartvitt på porträtt. För mig går det i vågor hur jag tycker, just nu tycker jag att färg gör bilden mer levande, i alla fall på just den bilden :)

2011-03-13 @ 16:25:54
URL: http://joonnas.beldo.se


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin