Ett två tre

Hejsan. Sitter och försöker hålla mig för att inte lyssna på julmusik.. Det är ju liksom inte ens december, men det är så mysigt! Här är tre runda bilder som jag har gjort i photoshop. Tycker om runda bilder. Ooooooch jag måste berätta en sak. Jag har ju en iPhone så ni MÅSTE följa mig på instagram (om ni då har iPhone/smart phone). I alla fall så heter jag somepic. Om ni inte vet vad instagram är så kan ni ju ta och ladda ner det för om man har en iPhone så måste man ha det, jag lovar, det är nog nog lag på det. Man MÅSTE!! (haha, petronella goes freaky)Men i alla fall så får ni följa mig för det blir ju kul. somepic heter jag om ni missade andra gången jag skrev det, haha!
Hejduuu.

-Petronella
Kommentarer
Postat av: JULIA

följ mig också :D heter jjuliamariaa!

2011-11-28 @ 22:48:47
URL: http://juliaaj.blogg.se/
Postat av: Sofia - My Camera And I

Åh, julmusik ♥

2011-11-29 @ 14:00:11
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/
Postat av: sonja

Men gud va fint!

2011-11-29 @ 15:44:04
URL: http://zlokka.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin