pussmun

Bilder på min fina syster och kusin när vi åt middag i Amandas nya fina lägenhet för några veckor sedan. Jag är superduper trött, men sitter uppe och fixar filmer och musik som jag vill ha med mig på resan. Ja och sedan har jag packat en del också. därför har jag inte bloggat..
Men nu bloggar jag!
Vår design kommer bli så fin att ni kommer trilla av stolen och gråta när ni ser den. Så fin kommer den bli. Den är redan fin :)
Imorgon sticker jag til malmö efter skolan, sedan vidare till vemdalen med BÄSTA Anna!! Hejdå! :D

-petronella
Kommentarer
Postat av: jojjie hongsrithong

fina bilder !:)

2012-02-17 @ 00:15:27
URL: http://jojjielitas.devote.se
Postat av: Greta.

Vad kul att du ska åka till Vemdalen! Själv ska min till Björnrike som är en del av Vemdalen på sportlovet.. ^^

2012-02-17 @ 17:41:36


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin