hemligt

 
Hej på er! Just nu är ju jag och Petronella i Stockholm och därför har vi tidsinställt en massa inlägg som förhoppningsvis kommer upp varje dag och vi hoppas att ni har tyckt om de som har kommit upp hittills :) Men det kan ju bli lite tråkigt med en massa tidsinställda inlägg i längden och därför kommer två bloggare att gästblogga hos oss i en vecka och vilka de är får ni veta imorgon då de börjar! Jag hoppas att ni tycker om dem och deras fotografier, för det gör vi ♡
 
Tidsinställt inlägg - vi är tillbaka den 27 juli! 
 
- maja
Kommentarer
Postat av: Jessica Fotar

Väldigt fin bild, ska bli roligt att se vilka gästbloggarna är ;)

2012-07-09 @ 14:22:14
URL: http://www.jessicafotar.blogg.se
Postat av: Klara & Alice

Super fin bild!, Vad kul att några ska gästblogga på eran blogg. Kika gärna in på vår blogg. :)

2012-07-09 @ 17:41:13
URL: http://www.fotografilycka.blogg.se
Postat av: Klara & Alice

Super fin bild!, Vad kul att några ska gästblogga på eran blogg. Kika gärna in på vår blogg :)

2012-07-09 @ 17:41:33
URL: http://www.fotografilycka.blogg.se


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin