mountain sound






första bilden: Vår trädgård, andra bilden: Joel, tredje bilden: en väg på vår gata

En kväll i Juni var jag ute i trädgården och tog några foton innan jag gick på en promenad för att fota i kvällsljuset. Ifall man ska fota natur och miljöer så är det alltid bäst att gå ut tidigt på morgonen eller senare på kvällen, precis innan solen går ner för då är ljuset så otroligt fint och alla färger framhävs lite extra. Mina favoriter bland mina naturfotografier är tagna i kvällsljus och i morgonljus. 

Tidsinställt inlägg - vi är i Stockholm utan internet till den 27 juli :) 

- maja
Kommentarer
Postat av: alice

såg att man fick tipsa om tävlingar, jag har en sak på min blogg men det är inte riktigt en tävling utan ett ''tema'' där jag och alla som vill kan skicka in liknande bilder (till min mejl) som i länken under denna texten,så publiceras de i min kategori ''the naked truth'' och under fotografens bild står namn och bloggadress. Det går ut på att det ska följa min första bild tema, svartvitt (kan va i färg också om man vill),och målningar/tattueringar på huden,hade varit super kul om ni vill vara med,ni får gärna tipsa om det också så så många som möjligt vill vara med :)

http://ialicekamera.blogg.se/2012/july/the-naked-truth-1.html

Ha en bra dag

2012-07-20 @ 15:28:54
URL: http://ialicekamera.blogg.se
Postat av: Tilly

Det ser verkligen ut som att du lever i en sago-trädgård :)Eller som hämtad ur en fransk film. Jag vet inte varför, man får bra en fransk känsla när man ser det.

2012-07-20 @ 17:35:23
URL: http://tillyhild.blogg.se
Postat av: Anonym

Va fina bilder!

2012-07-20 @ 18:26:57
Postat av: Anonym

va fina bilder!

2012-07-20 @ 18:27:25


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin