utan dina andetag

Dessa bilder är från vår senaste fotografering tillsammans för två veckor sen. Innan vi båda skildes från varandra, ända tills på lördag när vi båda kommer hem. Det ska blir så himla kul att få träffas igen. Vi ska nog passa på att säga att alla inläggen vi gjort här är tidsinställda för att vi båda skulle vara bortresta just under den veckan vi valde att gästblogga. Men det har funkat jättebra ändå, och vi har verkligen försökt att inte göra inläggen allt för tidsinställda utan vi har skrivit om lite allt möjligt, som redigeringstips, musik, analogt och lite annat. Hoppas att vi inte varit allt för tråkiga. Nu återstår endast ett inlägg kvar, och lite sorgligt är det faktiskt med tanke på hur himlans kul det har varit. Det skulle inte varit kul att ha bloggat här utan alla ni underbara läsare som har gjort oss så glada och tacksamma över allt jobb vi har lagt ner på detta. Det uppskattas otroligt mycket ska ni veta! Ha det så bra så länge. 
 
- Maria & Kristina
Kommentarer
Postat av: Nea

Ni har vart jättebra! Superfina bilder och jättebra inlägg :) Kram

Svar: Åh gud vad roligt att höra, tusen tack! Kram :) /maria & kristina
Fotogeniquee - Maja, Petronella

2012-07-16 @ 11:00:42
URL: http://finastebilden.blogg.se
Postat av: Elina

åh ni är ju jätteduktiga :)

Svar: Gud, tack så himla mycket Elina! Vi blir så glada <3 /maria & kristina
Fotogeniquee - Maja, Petronella

2012-07-16 @ 12:12:50
URL: http://julydreams.devote.se
Postat av: Lovisa

Tror jag har hittat en ny favoritblogg i samlingen! Tack för fina inlägg och vackra och mysiga bilder som bara får en att vilja fota på en gång! :)

Svar: åh gud tack så otroligt mycket Lovisa!! vi blir så himla glada! :) /maria & kristina
Fotogeniquee - Maja, Petronella

2012-07-16 @ 14:43:18
Postat av: viktoria

Hejsan!
Anmäl dig hemskt gärna till min fototävling där 5st vinner 5länkar var+att jag följer dem på bloglovin!^^

2012-07-16 @ 17:35:09
URL: http://fotoday.devote.se
Postat av: Michelle -Foto&Vardag-

Andra bilden är grymt vacker!!

Svar: Åh tusen tack! :) /maria & kristina
Fotogeniquee - Maja, Petronella

2012-07-16 @ 23:11:44
URL: http://michellealexandra.blogg.se
Postat av: S O N J A F O T O

Åh, va fint <3

2012-07-29 @ 11:42:59
URL: http://zlokka.blogg.se


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin