.


Nu har jag äntligen skickat in de sista arbetena innan sommaren. Jag har suttit uppe till elva varje kväll den här veckan och pluggat, plugga, äta, sova, dansa är i princip allt jag gjort den här veckan men nu är jag klar och jag är så himla glaad! Det enda jag har kvar att göra i skolan nu är ett matteprov. Men nu ska i alla fall ha lite mer tid för bloggen. Tack för alla fina bidrag till vår fototävling som har kommit in än så länge, skicka gärna in fler! Alla tävlingsbidrag kommer att bli accepterade i helgen!

Sen så vill jag också bara säga tusen tack till tjejen som driver bloggen photobytekla.blogg.se för att hon tipsade om vår blogg häromdagen. Blev helt lycklig när jag såg att hon hade tipsat om oss :D Så nu tycker jag att alla ni ska gå in på hennes blogg och kommentera något fint och kanske läsa inlägget som hon skrev om vår blogg HÄR.

- maja
Kommentarer
Postat av: ida

Hej, jo jag undrar om ni gör blogdesigner?

För jag Ä.L.S.K.A.R seriöst eran bloggdesign och header, och skulle bli sjukt glad om det är så att ni gör bloggdesigners! :) ♥

2012-06-01 @ 21:55:22
URL: http://thattsummerfeeling.blogg.se/
Postat av: Alva

Vilket fint "bildcollage"! Jag får alltid så mycked ideér och inspiration från er :) Tillexempel så lärde jag mig att ta med händer och kroppsdelar i bilder på t.ex blommor! :)

2012-06-01 @ 22:15:50
URL: http://fotolust.blogg.se/
Postat av: S O N J A F O T O

Så fint♥

2012-06-02 @ 13:45:38
URL: http://zlokka.blogg.se/
Postat av: Lovisa

sån skön känsla när alla arbeten är inlämnade!

2012-06-08 @ 12:34:47
URL: http://lovisamk.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin