Glöm inte att rösta på ert favoritbidrag!


Ni har väl inte glömt att ni fortfarande kan rösta på er favorit bland finalisterna? Men kom ihåg att ni bara kan rösta en gång, det är sjukt tråkigt att det finns de som försöker fuska genom att kommentera anonymt, men vi ser direkt ifall ni försöker rösta två gånger med samma IP-adress och då tar vi bort alla rösterna från den IP-adressen. Ni kan i alla fall rösta till och med den 31 mars och sen tar vi ut en vinnare i veckan efter :) Kram ♡
Rösta här :)

Kommentarer
Postat av: A N T O N S F O T O

Det kan ha blivit från samma IP-nummer för att flera har sagt att dem röstat från skolan! Men inte menat att fuska bara så ni vet, för det skulle jag inte göra! :)

2012-03-29 @ 15:53:44
URL: http://antonsfoto.webblogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin