after the storm

Inspiration till redigeringen hittade jag hos fina mariaochkristina.blogg.se
 
Ja, nu är det ju lite sorglig stämning här. Jag tycker att det är jättetråkigt att Petronella har bestämt sig för att sluta blogga. Men hon tyckte att det blev för mycket, speciellt nu när skolan börjar och så och ja, resten kan ni ju läsa i hennes inlägg därnere. Vi startade den här bloggen tillsammans när vi gick i sjuan och därför känns det ju såklart sorgligt nu. Men jag vill bara tacka henne för allt hon gjort för mig och för bloggen under den tiden som hon bloggat och jag vet att vi alla kommer sakna henne. Vi har haft det hur kul som helst när vi har bloggat här tillsammans, det har verkligen varit skitbra. Men vi kommer ju såklart fortsätta att fota tillsammans och vi umgås ju som vanligt, så ni kommer ju att se mycket av henne på bilder som jag lägger ut här. 
Och precis som Petronella sa i sitt inlägg så kommer vi ju hjälpa varandra, ifall hon känner för det så kan ju hon skriva något inlägg ifall hon vill och så. 
 
Det var någon som frågade ifall jag ska ha kvar bloggen och ja, det ska jag. Jag har drivit bloggen i någon månad nu ensam, innan Petronella hade bestämt sig för att sluta, så det kommer inte bli jättemycket mindre bloggning än vad det har varit de senaste veckorna hoppas jag. Det kommer att ske några förändringar med bloggens design, den ska frächas upp lite och förändras så att den känns mer jag. Jag ska även försöka att skriva bättre och mer kreativa inlägg än vad jag gör nu. Jag kanske också kommer starta någon ny tävling eller något nytt projekt när jag fått ordning på designen och så, ja ni får hålla utkik! 
 
puss och kram. 
 
- maja
 
Kommentarer
Postat av: Linnea [Fotoblogg]

Vad tråkigt att Petronella ska sluta blogga... Men ändå kul att du ska vara kvar och fortsätta blogga, hoppas att allt går bra!:D

Kram

2012-09-09 @ 09:06:38
URL: http://www.linneaphoto.blogg.se
Postat av: Klara

Tycker att det är jättesynd att hon ska sluta blogga. Dock så ska det ju bli kul att få se lite mer av dig kanske. Fast fortfarande har jag tyckt att det vart roligt när ni bloggat tillsammans. Lycka till Maja! :)

2012-09-09 @ 09:13:26
Postat av: MatildaH

COol bild

2012-09-09 @ 09:29:04
URL: http://matildiz.se
Postat av: claudia

Jättefin bild!

2012-09-09 @ 09:44:57
URL: http://claudiaia.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad skönt att du har kvar bloggen.!

2012-09-09 @ 09:56:41
URL: http://whatthebook.blogg.se
Postat av: Casper

Ska du ha tävlingar? Låter kul :)

2012-09-09 @ 10:24:18
Postat av: Casper

Tävling? Låter kul :)

2012-09-09 @ 10:24:40
Postat av: Nea

Åh! Blev rädd att du också skulle sluta! Tack :) kommer sakna petronella! Men du är också superbra! :)) kram

2012-09-09 @ 11:23:55
URL: http://finastebilden.blogg.se
Postat av: Malin Aurora

Åh så vackert!

Svar: Tusen tack Malin!
Fotogeniquee - Maja

2012-09-09 @ 11:32:52
URL: http://vildblommor.blogg.se/
Postat av: Mathilda ♥

Åh det kommer bli super bra! :D

Svar: Åh tusen tack Mathilda <3 Sånt här behövde jag verkligen höra!
Fotogeniquee - Maja

2012-09-09 @ 11:44:09
URL: http://grahnforever.blogg.se
Postat av: Jenny

Älskar bilden! Så synd att Petronella ska sluta blogga, men roligt att du ändå kommer fortsätta. Får så mycket inspiration från den här bloggen! :D

Svar: Åh tusen tack Jenny, gud vad roligt för mig att höra!
Fotogeniquee - Maja

2012-09-09 @ 16:15:57
URL: http://jennyy.ratata.fi
Postat av: Ellen (alatariel)

Jätte fin bild! Kunde du inte visa hur exakt du gjort bilden? :)

Svar: Jo det skulle jag kunna göra :) Det är faktiskt inte alls så svårt när man väl vet hur man ska göra det :)
Fotogeniquee - Maja

2012-09-09 @ 16:24:50
URL: http://alatariel.papper.fi
Postat av: Ellen (alatariel)

Alltså jag menar hur du redigerat. :)

2012-09-09 @ 16:26:34
URL: http://alatariel.papper.fi
Postat av: Elsa

Det är ju jättesynd att Petronella inte vill blogga mer men du är verkligen duktig så det blir säkert bra! Tror jag har följt er blogg nästan sedan den startades, och tycker bara den blir bättre och bättre hela tiden.

Svar: Åh vad kul att du tycker det! Ja det är såklart jättetråkigt men jag ska göra mitt bästa!
Fotogeniquee - Maja

2012-09-09 @ 17:06:45
Postat av: Beate

Maja, vilken tur att du fortsätter blogga! Den här bloggen är min absoluta favoritblogg och det vore alldeles hemskt ifall allt lades ner. Tack Maja för att du fortsätter! :)

... och bilden ovan är alldeles jättefin - som alltid :)

Svar: Åh tack för att du är så stöttande och snäll som alltid! Tusen, tusen tack Beate!
Fotogeniquee - Maja

2012-09-09 @ 17:12:07
URL: http://plingtjingeling.blogspot.com
Postat av: Anonym

jag när jag läste att petronella ska sluta blogga: - VA!!!! helt sjukt högt haha. kom verkligen plötsligt. men jag är säker på att du kommer driva fotogenique bra ensam också.

Svar: Åh vad du är snäll, jag hoppas att jag kommer det :)
Fotogeniquee - Maja

2012-09-09 @ 19:15:06
Postat av: Andrea

jätte fin bild! :D

Svar: Tack så jättemycket Andrea!
Fotogeniquee - Maja

2012-09-09 @ 19:46:59
Postat av: Clara hermansson

Kan du inte filma när du gör din blogg design? :)
Jag vill skaffa en blogg men jag kan inte få den att bli bra(design messit) :)
Snälla du:)

Svar: Jag tror inte att det skulle vara så lätt eftersom jag bara ska göra lite justeringar i en mall som jag redan har. Det skulle bli ganska svårt att förstå tror jag. Men kolla designadinblogg.se för han har jättebra tutorials, både video och inte, om hur man fixar olika saker på sin blogg :)
Fotogeniquee - Maja

2012-09-09 @ 23:07:23
Postat av: Maria & Kristina

Åh så himla fint! Och tusen tak för att du länkade vår blogg, det gjorde vår dag! Puss <3

Svar: Åh tack! Tack själva för inspirationen och för att ni har en så fin blogg!
Fotogeniquee - Maja

2012-09-11 @ 07:19:23
URL: http://mariaochkristina.blogg.se


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin