berätta

 
Jag har ju haft min blogg ett tag nu och under den tiden har ni ju blivit fler och fler som läser den här bloggen och som väljer att komma tillbaka varje gång jag uppdaterar. Och jag kände att jag måste skriva världens smörigaste inlägg om hur tacksam jag är för era otroligt fina kommentarer och för att ni fortsätter att läsa min blogg, för det är jag verkligen! Att läsa era kommentarer är verkligen något av det bästa med att ha en blogg som den här, så tusen, tusen tack <3 
 
Kan inte ni berätta lite om er själva? Bara skriva en rad eller ett stycke i kommentarerna om er själva, era drömmar, var ni bor, hur gamla ni är, era tankar, varför ni läser min blogg och hur länge ni har gjort det, vad ni lyssnar på för musik, vad ni gör om dagarna - ja vad som helst egentligen. ♥
 
Bombay Bicycle Club – Shuffle
The Knife – Heartbeats
Kommentarer
Postat av: Emma

Jag heter Emma och är född 1998 och bor i Finland. Om du vill veta mera om mig kan du ju kika in på min blogg : fotoalaemma.blogg.se :) fin bild!

2013-04-13 @ 14:22:27
URL: http://fotoalaemma.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag heter Lovisa och är femton år gammal. Drömmer om att bli frisk och kunna springa på fotbollsplanen igen. I och med min sjukdom och din blogg började jag att fotografera och nu gör jag det mest hela tiden. Jag längtar efter vår och sommar, efter bara ben och skratt så man får ont imagen med fina vänner i solnedgången. :)

2013-04-13 @ 14:30:22
URL: http://lsmedman.blogg.se
Postat av: Emma

Kör några ord om mig...
Emma,Amator.blogg.se, Fotografering, The Beatles, Ulrik Munther, Bon iver, Regina spektor,Dr martens och jeansjackor.

2013-04-13 @ 14:37:22
URL: http://amator.blogg.se
Postat av: Frida

Jag heter Frida, jag bor närmare göteborg än stockholm och läser din blogg för den är jättebra! Du tar otroligt fina foton! :D

2013-04-13 @ 14:38:34
URL: http://miniflumm.blogg.se
Postat av: Tove Kjaerran

Jag kommer ihåg denna bloggen från första början, känns det som. Vet att jag kom hit via den underbara bilden som du tagit av en oxe (ko-djur, haha) i ett gyllne ljus! Du var med i någon tävling med den, och vann, tror jag? Iallafall, jag gillar hur du skriver, bilderna i allmänhet :3

2013-04-13 @ 14:51:34
URL: http://tovekjaerran.blogg.se
Postat av: Ellen (alatariel)

Alldeles underbar bild! Så sjukt härliga färger! ^^
Och lite om mig, heter då Ellen och bor i södraste staden i Finland. Det ända jag dömmer om just nu är att flytta till syd-korea i fram tiden och gifta mig med en koreansk man. Det är liksom min största dröm. Så klart har jag dessa små drömmar som att få se BIGBANG ens en gång Live i mitt liv och få dela den stunden med andra VIPs. Om du nu läser detta och tänker att "vafan talar hon om" så förstår jag dig haha! :D Jag är alltså ett k-pop fan! :) Den musik jag lyssnar består bara av k-pop nu för tiden. Lyssnar inte alls längre på väster länds musik. ;) Drömmer nog också om att utvecklas inom fotograferingen och bli hela tiden bättre och att få nya bra ideer och kunna inspirera andra.
Och jag måste säga att jag inte riktigt kommer ihåg när jag började läsa din blogg. Kanske ett och ett halvt år sedan. Ja ingen aning! Och jag började nog läsa din blogg (på den tiden din och petronellas) för att den var fylld av så mycke fina bilder och så mycke intressanta texter! Det var nog orsaken. ^^
Ja det var det om mig! :)

2013-04-13 @ 15:25:27
URL: http://alatariel.papper.fi
Postat av: emily

hej! jag heter emily och är från finland. har aldrig kommenterat tidigare och inte läst din blogg så länge, men läser främst för dina fantastiskt inspirerande bilder. de är väldigt drömska och fina.

2013-04-13 @ 15:26:56
URL: http://qemily.ratata.fi/blogg/
Postat av: Sofia

Jag heter Sofia Silfver, jag är 16 vintrar, bor i den ganska tråkiga staden Sandviken med min mamma, pappa och min lilla syster. Jag drömmer om att flytta till Göteborg och bo i en mysig liten lägenhen med min alldeles egna gräddvita bubbla stå nere på gatan. Det är min livsdröm.
Jag har läst eran blogg ända sen den dagen ni, du och Petronella, deltog i en fototävling hos mig med eran underbara bild på oxen i ett dimmigt landskap i en orange solnedgång för... ja säkert 3 år sedan..? Och vann! Hur jag fastnat här? Det kan jag inte riktigt sätta fingret på det.. Du/ni har inspirerat mig och inspirerar mig varje dag. Ni är lik mig. Med drömmar, stil, bilder, tankar, musikstil och förmedlar allt det i en underbart fin blogg med fina bilder och texter.

Ha en fin dag ♥

2013-04-13 @ 15:40:21
URL: http://ssilfver.blogg.se
Postat av: emelie

Emelie, 17 bast, en aning knäpp och konstig. Bosatt i Örero och läser andra året på gymnasiet med inriktning sam media och journalistik. Jag har funnit kärlek för kjolar och stickade tröjor. Gillar One Direction, Ben Howard och allt där emellan. Är en glad person som ibland går lite vilse men på något sätt ändå håller sig på banan. Just nu skulle jag bara vilja resa iväg till England med mina fina vänner och glömma bort allt som har med Sverige att göra för ett tag.

Din blogg är så himla himla fin och fotografierna är underbara. Tror det börjar närma sig ett år sedan jag hittade hit, och här är jag fortfarande. Ha det fint!

2013-04-13 @ 15:47:29
URL: http://pinepear.tumblr
Postat av: Alma Bengtsson

Jag heter Alma Bengtsson, bor strax utanför Varberg, fyller 16 år om 10 dagar och driver en blogg om mitt största intresse - fotografering. Till hösten ska jag börja på Ljud och bildskolan och där ska jag gå estetik och media med inriktning på foto så småningom!
Jag bor på en gård, har en egen underbar hästapålle som jag älskar och även en kissekatt. Jag brinner för fotograferingen och serien om Harry Potter följer mig varje dag, den är en del av mitt liv. Jag har nyligen kärat ner mig i bandet McFly och även serien The Big Bang Theory.
Jag drömmer om att en dag kunna flytta till London och utveckla mig som fotograf för att sedan kunna jobba som det på heltid. England verkar vara ett underbart land och jag älskar engelska dramaserier så som Downton Abbey och Mr. Selfridge.

Jag har läst din blogg ganska länge, minns inte riktigt hur jag hittade hit egentligen :) Älskar känslan du får fram i dina bilder, lite retro/vintage. Det är väldigt inspirerande för mig!

Ha det så bra! Kram!

2013-04-13 @ 16:07:59
URL: http://photoab.blogg.se/
Postat av: Maria

Är en 14 årig tjej, bor i Borås. ÄR as dålig på att förklara saker och ting men jag gillar Ulrik munther och så älskar jag mat och fotografering. Ehehhe

2013-04-13 @ 16:36:01
URL: http://mariaas.webblogg.se
Postat av: Jonna Bengtsson

Jag heter Jonna och jag bor i Trollhättan. Men drömmer om att bo i en storstad. Jag följer din blogg vilket jag nu gjort i ett år för att du tar så otroligt fina bilder och det inspirerar mig att själv bli bättre. Bra musik är The Black Keys & Civil Twilight.

2013-04-13 @ 16:52:18
URL: http://nattstad.se/jonnabengtsson
Postat av: Jennie

Hej !! Jag heter Jennie och är 29 år. Jag har en egen blogg om allt möjligt.

2013-04-13 @ 17:10:23
URL: http://www.hemmetbloggen.blogg.se
Postat av: Alva

15-årig förvirrad själ som går runt i prickiga strumpbyxor och lyssnar på the Smiths. Känner mig mest som Tom i 500 days of summer hela tiden, missförstådd och olyckligt kär. Drömmer och skriver och tänker alldeles för mycket. Tycker att dina fotografier är otroligt vackra.

2013-04-13 @ 17:16:25
URL: http://www.photoandfantasy.tumblr.com
Postat av: Karin

Jag är en 15- årig tjej vid namn Karin som gillar att fotografera, skriva, träffa vänner och kolla på film. Hittade din blogg av en slump, och har stannat kvar för att jag tycker du verkar vara en spännande person och för att jag gillar dina foton.
Drömmer om att bli författare, och lyssnar mest på First Aid Kit, Florence and the Machine, Laleh, + all denna mainstream- musik.

2013-04-13 @ 17:20:08
Postat av: Anonym

Jag är en 15- årig tjej vid namn Karin som gillar att fotografera, skriva, träffa vänner och kolla på film. Hittade din blogg av en slump, och har stannat kvar för att jag tycker du verkar vara en spännande person och för att jag gillar dina foton.
Drömmer om att bli författare, och lyssnar mest på First Aid Kit, Florence and the Machine, Laleh, + all denna mainstream- musik.

2013-04-13 @ 17:20:55
Postat av: Jarina

Jarina, 19, Finland. Gillar choklad, te, kameran, svartvitt, inredning, pocketböcker, guldsmycken, klackskor, nitar, solglasögon, mönster, bloggar, våren, fågelkvitter, ljudet av regn, myskvällar, grey's anatomy och instagram.

2013-04-13 @ 17:40:18
URL: http://jarinafoto.blogg.se/
Postat av: Moa Andreasson

Jag heter Moa och är 15 år i år, jag läser din blogg för att få inspiration till foton, jag vill då bli fotograf och Tove Styrke, Håkan Hellström, och gammla låtar från one tree hill till talar mig ;)

2013-04-13 @ 17:48:05
URL: http://oktobernatt.blogg.se
Postat av: Amandaroos

Snart sextonår från staden luleå. Är en lite allmänt vilsen själv just nu och längtar så att det värker till sommaren. Jag drömmer och att bo i en fin ljus lägenhet någonstans på söder med balkong och sextiotals-möbler. Dansar gärna till håkan eller kära krunegård iklädd glittriga strumpor och favorit docsen. Har läst din blogg i snart 1,5 år och kommer fortsätta med det!

2013-04-13 @ 17:55:34
URL: http://amandaroos.blogg.se
Postat av: Sofi[e]...a

Sofia. 18 om en om ca 30 dagar. Bor utanför en håla i skogen. Drömmer om att få resa, se världen och sprida kärlek. Jag är ej en hippie. Mina vänner beskriver mig som en kramgo sengångare. Hittade din blogg eftersom den var på blogg.se's startsida :)

Postat av: Sarah

Jeg hedder Sarah, og jeg er faktisk fra Danmark, så jeg håber du kan forstå hvad jeg skriver, haha! Jeg faldt over din blog for nogle dage siden, og jeg er blevet ved med at klikke ind på den, fordi jeg synes du tager sådan nogle flotte billeder! Du giver mig meget inspiration, så tak for det! :)

Men jeg elsker foto, duften af gamle bøger, te, is, indie musik, at drømme, at blive inspireret, læse, redigere billeder og sommer.

2013-04-13 @ 18:46:14
URL: http://shyindians.blogspot.dk/
Postat av: Sara

Jättefin bild!

2013-04-13 @ 18:49:13
URL: http://sarajosefin.blogg.se
Postat av: Alva

Hej fina du! Jag bor i Stockholm och är 12 år. Tycker att fota, fika och fundera är tre fina saker bara på F. Jag tycker din blogg är asp otroligt bra! Jag älskar bilderna och allt! Jag började läsa den i höstas tror jag... En sak jag undrat lver bara är, om Petronella hade den här bloggen förut också? Att ni bloggade tillsammans menar jag, för ibland på äldre inlägg står det "vi" och sen kan det vara Petronella som postat inlägget. Tänkte bara kolla hur det var igentligen.. Din design är fabulös också, bara så du vet.

2013-04-13 @ 18:51:27
URL: http://fjarilar.blogg.se
Postat av: Ebba Molin

Mitt namn är Ebba och jag är en 18 årig förvirrad tjej som filosoferar mycket över livet. Jag älskar att fotografera, drömma framtidsdrömmar, springa och resa. I framtiden ska jag bli kurator, skaffa en egen liten lägenhet och söt mops. Jag tycker om att ha Imagine Dragons, Daugther, Rihanna, Snow Patrol och Ne-yo i mina öron... Det var lite om mig det! Juste, jag älskar din blogg också<3

2013-04-13 @ 20:03:05
URL: http://molinebbas.blogg.se/
Postat av: Naemi Rosander Photography

Älskar bilden, helt underbar!

2013-04-13 @ 20:05:29
URL: http://nrosander.blogg.se
Postat av: Tilly

Heter Tilly, är född 99 och bor i Borås. Jag har läst din (ja, innan eran) blogg i... Lite mer än ett år tror jag det är nu. Allt med din blogg är bara så bra...! Dina foton (det är svårt att sätta fingret på vad det är jag gillar med dem... De bara är så himla bra), dina kläder, hur du skriver, alltihop helt enkelt. Det är alltid mysigt och väldigt... Rogivande att gå in på din blogg. Bara sitta och kolla, haha. :) Själv så spelar jag fotboll och innebandy, fotar, syr, pysslar och bloggar. Jag lyssnar på väldigt många olika sorters musik, men gillar bl.a. Regina Spektor, Håkan Hellström, en del låtar av Foster the people och mycket mycket mer. Man kommer på så många artister man gillar när man väl sätter sig och börjar fundera. Jag gillar kläder (mest 2nd hand), Harry Potter, kall havregrynsgröt med mycket russin i, müsli, lakrits, ägg med kaviar, tyg, att skriva, och här får jag nog avsluta...! :)

2013-04-13 @ 20:12:26
URL: http://tillyhild.blogg.se
Postat av: felicia

Jag heter Felicia, jag är 15 år och bor i Stockholm.
Jag fotograferar jämt och tycker att det är så roligt att få med allt på bild, samtidigt älskar jag att lyssna på musik såsom Erik Hassle och The Strokes.
Jag läser din blogg då den är helt underbar och för att dina fotografier är så vackra, hihi.

2013-04-13 @ 21:02:41
URL: http://ffillann.blogg.se/
Postat av: Thea

Din blogg är helt underbar så fortsätt bara som du gör :D

2013-04-13 @ 21:11:31
URL: http://theasspace.blogg.se
Postat av: JUNITJEJ

Vilken fin bild!

2013-04-13 @ 21:29:55
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: Filippa:)

Hej jag är en glad tjej vid namn filippa. Är 13 år och himla trött på Helsingborg som jag bor i. Vill helst att tiden bara ska flyga iväg tills jag tar studenten och tjänar ihopa massa pengar sen ta med mig min bästa vän Kajsa på en jorden runt resa. Fånga verkligheten på bild. Både det mest underbara och det mest tragiska. Flyttar där efter till new york där jag blir en känd fotograf. Det är min dröm. Som jag tänker på varje dag i minsta
detalj. Läser din blogg bara för att den är så himla härlig och välkomnande. Man blir alltid så glad när du har lagt upp ett nytt inlägg. Man får också så sjukt mycket inspiration och får alltid så mycket foto pepp av dina bilder:)

2013-04-13 @ 21:35:01
URL: http://filippasfokus.blogg.se
Postat av: julia

Åh vilken fin bild!
Din blogg är jättebra!!
Jag heter julia, är 18 och kommer från en liten stad i västra götaland. jag är en tjej med många intressen. gillar fotografering, att resa och allting som har med olika kulturer, språk och världen att göra. läser teknikprogrammet vilket innefattar alldeles för mycket matte men kämpar och det är ibland riktigt roligt. spelar tennis på förhållandevis låg nivå men intresset är ändå starkt. tack för en grym blogg!

2013-04-13 @ 22:02:11
URL: http://juliasphoto.blogg.se
Postat av: Linnea heter jag.

Hej, Linnea Romeling 15 grymmahemskalyckligaolyckligafina år gammal. Tycker mycket om din blogg för att den är inspirerande, har bra låttips och fototips. Fotar massvis själv faktiskt, och jag har väl följt dig ungefär sen då jag först började fota och du har lärt mig massor som har fått mig att förbättras (Tackar för det!). Drömmer om att resa till alla världens hörn, äta supermumsig mat, lyssna på bra musik och slutligen göra något som gör mig lycklig omsluten av folk jag älskar. J'aime svensk musik (HÅKANHÅKANHÅKAN) och brittisk (Thekooks tex) och sån där töntig disneyABBAosvosv mix.
Oj vad långt det blev nu, men så blir det väl när man är ensam hemma och inte har något annat att göra än att skriva om sitt liv till nån man inte känner, hehe. (Lämna en liten kommentar på min tumblr om du vill berätta lite om dig själv in return, du verkar störttrevlig, så det hade gjort mig glad!)
Köss

2013-04-13 @ 22:06:27
URL: http://alltaomarvackert.tumblr.com/
Postat av: Ellen

Ellen heter jag & blir snart 15 , älskar att fotografera och
skådespela. Drömmer om att bli skådis men samtidigt fotograf. Alltid gör allt rätt men ofta väljer fel, hopplöst kär i en hemsk person men lycklig för det! Bor i Norrland men spenderar somrarna i Uppsala trakten. Älskar sura godisar och choklad men avskyr o'boy, chokladglass och lakrits.

Jag har läst din blogg sedan 2011!

2013-04-13 @ 22:50:18
URL: http://caladhiel.devote.se
Postat av: Johanna ~

hallå ! jag är en sextonårig tjej som älskar att fotografera. jag är väldigt fascinerad av rymden, och jag såg filmen 'oblivion' idag. jag är heeeeelt kär, det är den bästa filmen jag någonsin sett. soundtracket går på repeat nu, haha. jo jag bor i Trollhättan, cirka 8 mil norr om Göteborg. jag vill resa runt hela världen och se allt som finns att se. en av mina drömmar är att ligga ute med min pojkvän och se solen gå ner, alla stjärnor på himlen, och sedan se solen gå upp igen. jag är väl lite av en drömmare, hihi. jag är livrädd inför gymnasiet, till och med min mobil ändrade det till 'gymnasieångest'. jag vet inte vad jag vill göra av mitt liv, men jag vet att jag ska bli lycklig. jag ska.

2013-04-13 @ 22:54:55
Postat av: Samuel

Hej! Jag heter Samuel är 15 år gammal blir 16 nu i maj! Jag började läsa din blogg kanske för 4-5 månader sedan ? Blev fast direkt! du är verkligen en inspiration, du har lärt mig väldigt mycket om fotografering, redigering! Du är otroligt kreativ och får mig pröva nya idéer, jag vågar satsa, chansa och vinna helt enkelt!

Du har en helt fantastisk blogg, som ger liv, rörelse och en känsla att man kan förmedla något vackert innanför linsen och bakom skärmen.

Kom ihåg det är inte kameran som tar fina bilder utan det är du Maja som människa! :)

2013-04-13 @ 23:08:15
URL: http://staffi.devote.se
Postat av: Anonym

Hej, jag älskar dig blogg och får alltid inspiration av den! Jag blir lycklig när jag ser dina bilder ! Jag bor i södra Frankrike och lyssnar på all typ av musik bara jag blir glad av den :)

2013-04-13 @ 23:26:22
Postat av: Rebecca

Jag heter Rebecca, fyller snart 17, bor utanför Växjö. Jag har läst din blogg sedan lite mer än ett år tillbaka, och jag ÄLSKAR dina fotografier.
Jag tycker om att fotografera, vara med mina vänner, äta choklad, träna, lyssna på Justin Bieber och Håkanhellström, och massa mer!Min dröm är att resa jorden runt, och jag ska uppfylla den.

2013-04-13 @ 23:28:05
URL: http://rrrebeccah.blogg.se
Postat av: Emma

Emma heter jag, fyller snart 17 år och bor på Gotland. Jag tycker väldigt mycket om fotografering, innebandy, bra böcker och morotskakor. Har en egen liten blogg där jag visar upp bl.a. det jag verkligen älskar foto, främst porträtt. Skulle vara roligt om du ville kika in och ge några tips och råd! Har annars läst den här bloggen lite till och från några år, älskar verkligen bilderna som är kreativa och inspirerande! Fortsätt med det du gör!

2013-04-14 @ 00:29:46
URL: http://sevenseashells.blogg.se
Postat av: Sara Björk

Sara 33 år från lilla Lindesberg. Vet inte hur länge jag läst den, men jag älskar varje gång du uppdaterat :) Bor med sambo barn och katter, arbetar som montör och drömmer om att ha ett färdigrustat hus inom ett par år, och att få utvecklas hela tiden med min härliga hobby fotografi =)

2013-04-14 @ 07:02:04
URL: http://saaraaaa.blogg.se/
Postat av: Fanny Selmersson

Jag är femton år och bor i ett litet samhälle på 3000pers 20 mil utanför umeå. Brinner gör jag för att spela innebandy men med de få tjejer som kommer och tränar och hur dåligt det är engagerat så har vi knappt ett lag. Väldigt svårt att utecklas när man inte får spela matcher.

annars så är jag ute och går runt, tränar, umgås med de bästa som finns

och tack (!) för bloggen du har, jag gillar den typen av bilder som du tar så får inspiration av dig och dina bilder. Tack åter igen, kram

2013-04-14 @ 09:27:22
URL: http://fannyselmersson.blogg.se
Postat av: Ellen

Hej Maja!
Ellen heter jag och bor (precis som någon annan här ovan) på västkusten i staden Varberg med två bröder, pappa från Tjeckien och mamma från Skåne precis som du! Jag hittade denna blogg för några månader sedan men kikade bara in snabbt och nu för några veckor sedan så hittade jag din blogg igen på blogg.se's stratsida, av en ren slump så var det ju du! Jag fastnade för dina fina bilder och du verkar så himla mysig och sedan dess har jag kikat in här varje dag faktiskt! :)) Dina bilder är väldigt inspirerande!
Själv driver jag också en blogg med mycket bilder eftersom att jag älskar att fotografera! Jag gillar att resa resa resa och ska till hösten börja på en linje med just Hotell och turism. Just nu är min dröm att få åka till Afrika och jag vill tillbaka till England så snart som möjligt. När jag var där här om veckan gick faktiskt en utav min största drömmar i uppfyllelse och det av att få se One Direction! Det beskriver inprincip vad jag lyssnar på för musik också ;) För övrigt brinner jag också för matlagning/bakning och djur, speciellt mina två hundar :)

Ha det bra, kram!

2013-04-14 @ 09:50:30
URL: http://soon.blogg.se
Postat av: Sofia

Sofia, 16 år och bor i Helsingborg. Min dröm är att bli utbytesstudent i USA om 1 år. Jag läser din blogg för att du skriver på ett sätt som får en att känna sig som din vän och du tar helt otroliga fotografier! För övrigt lyssnar jag gärna på the temper trap och jag är beroende av tv serien 90210.

2013-04-14 @ 09:57:36
Postat av: alma

Jag heter Alma och jag är sjutton år, och bor i stockholm. Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg (eller er blogg var det då) men sen första gången har jag varit fast iallafall.

2013-04-14 @ 09:58:40
URL: http://almawiola.blogspot.com
Postat av: Maria

Hej hej! Jag heter Maria, är 19 år och bor i Västerås. Jag kommer inte riktigt ihåg när eller hur jag hittade till din blogg men jag fastnade helt enkelt och det på grund av alla vackra bilder!

2013-04-14 @ 10:11:06
URL: http://iia.webblogg.se/
Postat av: Fredrika

Jag är en flicka som snart fyller 17 och inte vill växa upp. Längtar efter att gå barfota på asfalt och känna så mycket att hjärtat exploderar. Om det är någonting jag ska göra innan jag dör, så är det att förändra världen. Jag har läst din blogg sen något år tillbaka, och den är supermysig! Du tar så fina bilder och har så fina kläder/fint rum. Så ös på med fler bara!

2013-04-14 @ 10:24:26
URL: http://thisfillsmymind.blogg.se
Postat av: Jennifer

jennifer, 17 år men snartsnart 18(typiskt att fylla år i september), lyssnar på musik från att jag vaknar till att jag somnar; Thom Yorke, Modest Mouse, The Maccabees, Blur, Mumford & Sons och så hiiimla mkt mer. älskar fotografi och önskar inget hellre än att jag bara kunde få resa runt i världen och ta kort.
favoritfilmer;
500 days of summer (365 dagar om året, bästabästa)
He's just not that into you
Perks of being a wallflower
Mr. Nobody

2013-04-14 @ 12:12:28
URL: http://lifeisyourstage.blogg.se
Postat av: Emma

Mitt namn är Emma och jag fyller sexton om några dagar. Bor i Sveriges sydligaste län och brukar lyssna på allt från Pixie Lott till Greenday. Jag går ut och fotar ibland, men har noll kunskaper om redigering, tyvärr.

2013-04-14 @ 12:39:33
Postat av: Erika

Erika, 15 år, bor i Esbo i Finland, älskar att fota naturen, gillar skrillex, lana del rey, paramore, birdy, avicii, fosters the people och allmöjligt. Läser din blogg för att älskar allt i den och får inspiration av den, har läst bloggen typ över 1 år. du skulle borda posta mera på instagram ^^ ♥

2013-04-14 @ 13:09:38
URL: http://erikaphoto.blogspot.com
Postat av: Olivia

Mitt namn är Olivia men skulle gärna vilja byta namn till Carmen. Fin fint namn tycker jag!
Jag har fotograferat i ca 2 år, men utvecklats massor och hittade denna mysiga blogg.

Älskar att lyssna på Lana Del Rey, Kent, Laleh, Sleeping At Last och Claude Debussy.

2013-04-14 @ 16:00:26
URL: http://lotusexistens.blogg.se
Postat av: pella

Petronella heter jag, är 17 år och bor i Växjö. Jag är en tjej som älskar håkan, kläder och att fotografera, går es media programmet och drömmer om att bli fotograf. Älskar att läsa din blogg för jag får mycket inspiration av dina bilder och det du skriver :)

2013-04-14 @ 18:10:31
URL: http://stylebypella.blogg.se
Postat av: Saga

saga / 15 / småstadssvensk / dålig humor / nikon d5000 / dansar mest hela tiden / förvirrad / drömmer om storslagna upptäcktsfärder och att få kyssa någon godmorgon en solig tisdag i en minimal nyc-lägenhet med utsikt över manhattan. ungefär så.

2013-04-14 @ 20:33:33
URL: http://sagajessica.tumblr.com/
Postat av: matilda

oj vad många som har berättat om sig själva... Jag är då Matilda, bor i Finland, 15 år är trött på min stil och vill ändra på den men vågar inte. Jag drömmer om att bli polis och att resa till Austrailen.

2013-04-14 @ 20:34:51
URL: http://matildasfoto.blogspot.com
Postat av: Anna

Ursäkta mig Matilda där ovanför men så vitt jag vet fyllde du 16 förra veckan ;)
Till saken. Anna heter jag, kommer från Finland och fyller 16 om en månad. På dagarna drunknar jag i skolarbete, lyssnar överdrivet mycket på allt med Myles Kennedy och önskar att jag var någon annanstans. Vill ändra min stil men har varken tid, mod eller ork. Älskar att kramas, skriva, dansa, sjunga (tyvärr hellre än bra) och allmänt prata högt och mycket. Är mycket utåtriktad, kelsjuk och har löjligt nära till både skratt och gråt. Lyssnar väldigt mycket på alla sorters musik, men favoriterna är nog Alter Bridge, Markus Krunegård, Kent, The Fray, Marina and the Diamonds, MIKA, The Mayfield Four och typ hundra andra band som jag för tillfället inte ens kan komma på för att jag är så himla hjärntvättad av Myles Kennedys beroendeframkallande röst.
Drömmer om att syssla med inredning eller vara författare och bo i typ New York.
Har följt din blogg i säkert närmare ett och ett halvt år och du och allt du gör är så himla fint! Du tar fantastiska bilder och har underbar musiksmak. När du skulle välja gymnasium fick jag väldigt mycket ut av diskussionen om IB i kommentarerna, och det ledde faktiskt till att jag också valde att söka till en IB-linje. Glömde liksom att tacka den gången, men bättre sent än aldrig (;

2013-04-14 @ 22:23:35
URL: http://annnapavift.blogspot.com
Postat av: vendelan.blogg.se

Jag heter Vendela, är musikaliskt skadad och bor i stockholm! älskar förövrigt din blogg och har gjort sen jag hittade den, minns dock inte hur men det var bara några månader sen! :)

2013-04-15 @ 18:59:24
URL: http://vendelan.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej!
Frida heter jag, 15 år och bor i Västerås. Jag drömmer om att få åka iväg till typ Paris med vänner i ett år eller nått och köpa massor med dyra och snygga kläder, springa runt barfota i regnet och gå på massor av konserter. Jag läser din blogg för den är så inspirerande och bra så det går inte att inte läsa den, jag har nog läst din blogg i typ 1-2 år nu.

2013-04-15 @ 19:10:58
URL: http://fridaemilia.webblogg.se
Postat av: Anonym

Hej!
Frida heter jag, 15 år och bor i Västerås. Jag drömmer om att få åka iväg till typ Paris med vänner i ett år eller nått och köpa massor med dyra och snygga kläder, springa runt barfota i regnet och gå på massor av konserter. Jag läser din blogg för den är så inspirerande och bra så det går inte att inte läsa den, jag har nog läst din blogg i typ 1-2 år nu.

2013-04-15 @ 19:11:29
Postat av: Viktoria

Åh, du är så härlig! :D
Jag är ett positivitetsknippe på 19 år som tar studenten om 50 dagar och flyttar till Paris om 80 dagar för att vara au pair! Jag försöker se på livet och mig själv som något vackert och jag läser din blogg för att den hjälper mig på traven! :)

2013-04-15 @ 21:39:54
URL: http://hallonsplace.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag är en tragisk tjej som bor i skogarna i värmland. Jag läser din blogg för att den får mig att bli glad. Det får mig att tänka på vardagslyx och finfina saker. Har väl läst den så länge jag kan minnas ungefär. Jag är snart sexton sommrar och tycker om kramar, vykort, resväskor, blommigt, värme och allt som går i arv. (förutom mina pyttesmå ögon kanske.) Jag lyssnar på tillexempel mumford and sons (som hade världens finaste konsert i oslo), håkis, walk the moon, half moon run, carla bruni, ulrik munther, she and him, maria mena och ben howard. Jag älskar ord och texter och toner och är ganska duktig i skolan. Jag drömmer om ljusa nätter och fina cykelturer med fladdrande klänning och fina vänner påväg mot nån mysig strand.

2013-04-15 @ 22:49:09
URL: http://emeliisaksen.blogg.se
Postat av: filippa

har läst din blogg i evigheter, mest för att jag blir inspirerad av alla vackra bilder. Är en tjej som bor längst ner i söder i sverige, i staden Ystad. älskar att ta bilder och att sporta. drömmer om att bli skådespelare, men enligt mig är det en fjuttig dröm.
kram finis <3

2013-04-16 @ 14:37:44
URL: http://www.filippsplace.devote.se
Postat av: Johanna

Jag heter Johanna, och fyller fjorton år i Maj. Jag gillar Håkan Hellström, stora stickade tröjor och svarta Dr.Martens. Jag har följt din blogg sedan Augusti och gillar den fortfarande lika mycket <3

2013-04-16 @ 19:41:20
Postat av: Linnéa

Jag är ett måndagsbarn som drömmer om musik och glädje. Min största kärlek är språk och skrivande. De kallar mig begåvad, och mitt liv består av kontraster mellan ljus och mörker. För mig är din blogg inspiration, och jag tycker verkligen den är något i särklass. Kram.

2013-04-17 @ 17:02:51
URL: http://www.birdsflyaway.blogg.se
Postat av: Ann

Idyllsökande tjej som går första året på naturvetenskapliga programmet men som är estetare i sinnet. Njuter av stora glas mjölk, kallt golv under bara fötter, musik som är levande och påtaglig, kramar och skratt. Bor utanför Göteborg men hade hellre bott i Kristianstad där jag har mitt hjärta. Hittade din blogg av en slump och jag antar att jag fastnade för här är jag ju nu!
Kram

2013-04-18 @ 11:26:11
URL: http://likeglencoco.blogg.se
Postat av: Andrea

å så fin bild!
Jag heter iaf Andrea och är 13 år och bor i stockholm. På min fritid så dansar jag 5 gånger i veckan och kämpar för att bli bättre! Jag älskar att fota och försöker utvecklas litegranna varje dag :) Jag älskar Oskar Linnros och Håkan Hellström, höga shorts, solglasögon, godis och mina bästa bästa vänner <3
Drömmer om att bli skådis, dansare på hög nivå och fotograf
Har läst din blogg ända från starten tror jag, jag älskar den och blir varje gång lika inpererad när jag klikar in på den

2013-04-18 @ 21:44:18
Postat av: Beate

Beate, 15 år, finlandssvensk.
Just nu blir jag lycklig av att se hur det blir ljust igen, känna hur vinden blåser i håret då jag cyklar till skolan, känna hur första glassen smakar fint och höra hur världens bästa Håkan sjunger på sitt finfina album.
Jag har följt din blogg ända sedan starten och blir alltid lika glad då jag ser att du skrivit något nytt. Jag fastnade för bloggen eftersom bilderna var så otroligt fina, kläderna var vackra, musiktipsen var utmärkta, texterna var bra och du verkar så himla trevlig.
Ha det fint.

2013-04-19 @ 20:03:22
URL: http://etsy.com/shop/lyckeb
Postat av: Amanda

Hej Maja!
Jag heter AManda och är 17 år. Bor i Stockholm, gillar att fotografera men musik är mitt stora intresse. Jag går naturmusik och spelar gitarr och gillar att sjunga till när jag spelar. Ed Sheeran är en favorit när det gäller låt val! Jag gillar din blogg och tycker den är väldigt inspirerade precis som du! Fortsätt så! <3

2013-04-19 @ 23:24:16
Postat av: Felicia Andreasson

Så fin bild! :D

2013-04-20 @ 12:27:13
URL: http://feliciafoto.blogg.se/
Postat av: Marjolein

Din blogg är ju så bra att man vill komma tillbaka! Jag heter Marjolein (Är född i Holland) och är 16 år, och tycker om att fotografera. Jag tycker du tar så himla fina bilder på vardagliga saker, och du har alltid snygga kläder. Du skulle gärna kunna lägga upp fler bilder på dem ;) Jag vet inte vad jag ska skriva, men du verkar himla trevlig, och jag önskar ibland att jag också bodde i Malmö (eller nära eller var du nu bor) för det är en sån himla mysig stad. Hoppas du har en bra dag.
Kram.

2013-04-20 @ 20:51:52
URL: http://majthaiblabarspaj.blogg.se
Postat av: emilia

jag är sexton år (jag är platsen dom aldrig upptäckte), lundaflicka (dalby egentligen men åh skitsamma, jävla håla), har blont, trassligt/lockigt hår och fräknar. Jag drömmer om så himla mycket, men mest om att resa (upptäcka världen, utforska och äventyra, gå vilse och hitta mig själv, samla minnen att berätta om för barnbarnen), att bli författare och att bli kär. jag älskar spontanitet, vetenskap, te, gapskratt, stjärnhimlar, konsertlycka, körsbärsblom, sommarnätter, soluppgångspromenader, min sommarstuga, godis och massamassamassa mer. jag vet inte riktigt vem jag är, mer än en förvirrad tonåring full av tankar, hopp och drömmar. och lite tårar då och då.
jag älskar musik också. älskar. obeskrivligt mycket.
har läst din blogg länge, och tycker den är himla fin. du är riktigt duktig!

2013-04-21 @ 18:24:23
URL: http://emiliaminnies.blogspot.com
Postat av: Mirjam

Mirjam 17 år från en liten by i Finland. Jag drömmer om att kunna bli självständig och säker, om att flytta hemifrån och skapa mitt eget liv så som jag vill ha det. Jag älskar loppis, hallon, min gamla rostiga cykel, att dansa och att spela piano.
En vän tipsade mig om din blogg, har suttit fast här i ett halvår nu (för att dina bilder är underbara)

2013-04-24 @ 21:31:53
URL: http://kortochgott.devote.se
Postat av: Kerstin

Jag heter Kerstin och svängde precis in på din blogg via en länk i en annans. Mycket troligt att jag hälsar på fler gånger, du verkar vara en tjej som gör internet lite roligare och lite vackrare. :)

2013-04-26 @ 13:19:44
URL: http://kerstin.devote.se
Postat av: Amanda

Jag är en sextonårig, lite märklig flicka från Dalarna som tycker mycket om böcker, Polaroidkameror och en viss håkan. Jag vet hur det känns att bokstavligen bränna i hjärtat, och hur det känns med slangar som går genom kroppen. Jag längtar efter att ligga tillsammans med en vacker pojke på ett tak och prata om djupa saker hela nätter. Jag drömmer om att resa, upptäcka och träffa gosiga människor att umgås med. Jag drömmer om att springa fort som tusan över en stor åker och känna att jag lever.

Jag läser din blogg för att den har allt man vill ha, underbara bilder, en fin, duktig person som ligger bakom den, och helt enkelt att den är så inspirerande och mysig.

2013-04-26 @ 16:48:39
URL: http://lostinspace.webblogg.se
Postat av: julia

Äh älskar bilden.

2013-05-19 @ 17:25:29
URL: http://juliasvanqvist.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin