nu ska vi till Göteborg

 
 
 
Heej! Första uppdateringen sen i juni och jag måste säga att jag har lite dåligt samvete, men jag har ju faktiskt sommarlov så det får faktiskt vara okej. Jag har knappt rört datorn alls under de här veckorna och det har varit så himla härligt bara, även fast jag har saknat er och bloggen. 
 
Jag har inte rört kameran heller faktiskt, men har däremot börjat ta mycket bilder med mobilen som jag ju har med mig överallt, så jag kommer kunna visa er en massa bilder från min sommar ändå! 
Men det får vänta för idag drar jag till Göteborg för att gå på WAY OUT WEST! Förstår ni hur peppad jag är och har varit hela sommaren inför det här? Min första festival och jag har packat kläder för flera veckor haha. Jag och nio kompisar lånar min kompis morbrors lägenhet mitt i Göteborg bara några minuter från festivalområdet och det kommer bli så roligt så jag vet inte vad! Pepppepppepp. Är det någon av er som ska dit? (om jag fortfarande har några läsare kvar på den här bloggen...)
Kommer visa en massa bilder och berätta när jag kommer hem på söndag, puss! 
 
 
Kommentarer
Postat av: Benedikte

Såå avundsjuk!! Hade också velat åka!!! Ha det så bra!

2013-08-07 @ 15:18:39
Postat av: fanny selmersson

Åh! Ha så kul!:)

2013-08-07 @ 20:38:02
URL: http://fannyselmersson.blogg.se
Postat av: Anonym

Gud sü kul! Älskar din blogg!

2013-08-07 @ 22:44:32
Postat av: Rörläckage

Häftigt och Grattis! Vackra bilder som alltid :)

Postat av: Elin Ernér

Önskar jag också kunde fly till Göteborg för wow, Håkan spelar ju där!! Antar du ska se honom där eller?

2013-08-08 @ 12:45:07
URL: http://elinerners.blogg.se/
Postat av: isabelle

Gud vad avis jag är!!

2013-08-08 @ 13:51:56
URL: http://iiissasplace.blogg.se
Postat av: Beate

Åh, låter alldeles underbart att åka på Way out west! Ha det super kul! :)

2013-08-08 @ 16:26:46
Postat av: Juliana

låter jätte roligt! kram

2013-08-08 @ 21:14:35
URL: http://photosbyjuliana.blogspot.com
Postat av: Matilda

:)

2013-08-09 @ 11:51:40
URL: http://matildiz.se
Postat av: Lena

Vilka ska ni se? :)

2013-08-10 @ 00:25:07


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin