never quite awake

 
Hej, min dans har börjat igen så jag är mest glad hela tiden (jag blir alltid glad när jag börjar dansa efter ett långt uppehåll nämligen) men jag är samtidigt så himla trött och tid till att blogga och sånt försvinner litegrann, tyvärr. Det var förresten någon som frågade mig ifall jag får alla kommentarer, eftersom hennes kommentarer inte hade dykt upp på bloggen och jag ville bara klargöra att jag läser alla kommentarer som jag får och jag blir verkligen hur glad som helst för varenda en och mitt mål är att svara på alla kommentarer som jag får innan jag publicerar dem. Men eftersom det tar ganska lång tid att svara så är det vissa kommentarer som får ligga och vänta lite på att bli publicerade (just nu: 271 - alltså ni är så himla snälla som skriver så mycket snällt, kan inte riktigt fatta det <3), men de kommer att få ett svar och bli publicerade någon gång, det lovar jag! 
 
 
- maja
Kommentarer
Postat av: Julia [Stil & Foto]

Va heter fonten som gör att det blir sådär nummerplåtsaktigt fast med svart bakgrund och vit text? Har för mig att det svarta och är fonten väl? Men har inte kvar den längre av någon anledning eller om jag bara såg den men inte laddade ner den.

Svar: Den heter Impact Label och jag laddade ner den från dafont.com :)
Fotogeniquee - Maja

2013-01-23 @ 21:34:58
URL: http://kindofjulia.se
Postat av: inajonsson.webblogg.se

såå roligt att din dans börjar igen :D

2013-01-23 @ 21:48:20
URL: http://inajonsson.webblogg.se/
Postat av: anna (FOTOBLOGG)

min favoritlåt, så himla fin <3

Svar: Visst är den helt underbar? Fast samtidigt väldigt sorglig.
Fotogeniquee - Maja

2013-01-23 @ 22:15:49
URL: http://annaphoto.webblogg.se
Postat av: Ellen (alatariel)

Åh vad kul att din dans börjat igen! Min började också för två veckor sedan och det är verkligen jätte kul. Blir alltid så glad när jag far till danslektionen. :) Jätte vacker bild dessutom!

Svar: Åh ja, det är så skönt att dansa när man är lite trött och stressad för alla läxor, man blir ju alltid glad när man kommer dit och får tänka på något annat!
Fotogeniquee - Maja

2013-01-24 @ 15:47:33
URL: http://alatariel.papper.fi
Postat av: Johannaaaa

Din blogg är så myysiiig!

2013-01-25 @ 17:41:32
Postat av: emilia

Gud vilken fin blogg <3 blir väldigt glad av den :D

Svar: Hihi taack! Gud vad kul <3
Fotogeniquee - Maja

2013-01-27 @ 19:24:15
URL: http://emiliablomqvist.devote.se


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin