It's time

 
It's time for change
 
 
It's time for change by maja-e-sorensen featuring a silver nail polish
 
 
Idag är jag sjuk så jag har suttit i polyvore och klippt ihop lite klädcollage för ifall man inte har några pengar kvar att köpa egna kläder för så kan man i alla fall titta på andra fina kläder och drömma lite. Ni får gärna följa mig där förresten - tryck här. 
 
För någon vecka sen var jag förresten i Lund och såg Panda da Panda - såå bra det så ifall han spelar nära er gå och se honom! Har aldrig riktigt lyssnat på hans låtar förut men gud så bra det var - och det gör ju inte det sämre att han är en av Sveriges snyggaste människa heller. 
 
Annars då? Jo allt är väldigt bra. Jag trivs med höst och mörker eftersom jag får spendera så mycket tid i Malmö och min jullängtan är enorm. Jag går mest och köper chai latte hela tiden och pluggar på starbucks i timmar eftersom där satte de upp julpynt och började spela julmusik redan första november. Puss. 
 
Panda Da Panda – Långsamt ner
Panda Da Panda – Lia packade
Panda Da Panda – Horisonten
Kommentarer
Postat av: Mejva

Ååååå så avis jag är! Vill så gärna se honom igen

Svar: Åh gör det så fort du får möjligheten!
Fotogeniquee - Maja

2013-11-22 @ 15:27:49
URL: http://www.mejva.blogg.se
Postat av: Juliana

nice:) jag har oxå polyvore - julianainspo heter jag där!

Svar: Följer dig nu! Så fin polyvore! :)
Fotogeniquee - Maja

2013-11-23 @ 20:01:05
URL: http://julianasphoto.blogspot.com
Postat av: Fredrika

Hej! Jättefin blogg du har! :)
Jag har en frågestund på min blogg, skulle vara jättesnällt om du skulle kunna skriva mig en fråga, tackar så mycket i förhand :)

2013-12-03 @ 20:30:18
URL: http://fredgruuds.forme.se


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin