Året i instagrambilder

Hej, nu är jag hemma från Thailand så jag tänkte göra en sån där årssummering eftersom det inte hanns med innan jag åkte. Jag har ju inte tagit särskilt mycket fotografier det här året, vilket är väldigt tråkigt, men eftersom det har hänt så mycket annat i mitt liv det här året så har fotograferingen fått ligga på is ett tag. Men i år ska det bli bättre har jag bestämt! I alla fall tänkte jag göra min årssummering med instagrambilder, eftersom det visar mer min vardag och så blir det lite nya bilder här på bloggen. Ifall ni vill följa mig på instagram heter jag majasorensen där <3
 
 
Januari, februari och mars började med rejäl kyla och mycket plugg inför nationella samt gymnasieval och intagningsprov. Denna tid på året är verkligen inte min favoritperiod... 
 

 
 
Trots att det kändes som att vintern aldrig skulle ta slut när vi hade 10 minusgrader i mars så kom våren tillslut.
Caféhäng, kvällsdopp, skoltrötthet och längtan efter sommarlov och slutet på grundskolan sammanfattar april och maj ganska bra. Vi åkte till Lissabon på klassresa också och jag firade min födelsedag där på en fadorestaurang, så bra var det. Och sen fick vi sommarlov och jag slutade grundskolan och det blev bästa sommaren någonsin som vi sedan avslutade med att åka till Göteborg och gå på Way Out West.
 
 
Och så började jag gymnasiet och det visade sig att det jag hade valt var helt rätt. Det blev en bättre höst än jag någonsin kunnat hoppas på. Gick på konserter hela Malmöfestivalen och sen såg jag Panda da Panda i november och Håkan i december - har lovat mig själv att konserter och festivalbiljetter ska bli min dyraste utgift i år, så bra är det. 
 
 
 
 
Året avslutades med Thailandresan. Jag har verkligen haft det helt fantastiskt och det var ett så bra avslut på ett fantastiskt år. 
 
Kommentarer
Postat av: Emma Broberg

så fint! din blogg är för härlig, kram <3

Svar: Åh tack, jag är så glad att du fortfarande följer den trots dålig uppdatering <3
Fotogeniquee - Maja

2014-01-07 @ 17:00:02
URL: http://emmaex.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad är det för linje du går?:)

Svar: Jag går IB (International Baccalaureate) :)
Fotogeniquee - Maja

2014-01-07 @ 17:44:03
URL: http://twohappy.blogg.se
Postat av: isabelle

Får man lov å fråga vart din skitsnygga jacka kommer ifrån som du har på bilden i menyn?

Svar: Den är köpt second-hand på Humana i Malmö <3
Fotogeniquee - Maja

2014-01-08 @ 19:35:47
URL: http://iiissasplace.blogg.se
Postat av: isabelle

Vilken osis, den som var så fin!

2014-01-10 @ 15:04:40
URL: http://iiissasplace.blogg.se
Postat av: JUNITJEJ

Det är verkligen kul med instagram!

2014-01-10 @ 18:51:00
URL: http://www.junitjejen.se
Postat av: En plats i solen

Underbara bilder

2014-01-10 @ 22:29:12
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se
Postat av: Ida

Hittade precis hit och men älskar redan denna blogg! Men har fortfarande inte riktigt fattat, är ni en eller två som skriver? Vad hände med petronella? ;)

Svar: Hej, det är jag, Maja som har den här bloggen. Petronella slutade för över ett år sen pga. att hon hade för mycket i skolan och annat så hon hann inte riktigt med. Hoppas du stannar kvar!
Fotogeniquee - Maja

2014-01-14 @ 18:03:23
URL: http://lavidadeida.blogg.se
Postat av: cajsa

jättefina bilder och superfin blogg sötis!
vilken app redigerar du dina bilder i mobilen? kram

2014-01-17 @ 08:32:21
URL: http://cajsasblogg.devote.se
Postat av: Anna

underbara vän, fyfan va du är bra <3

2014-01-18 @ 21:26:44


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin