lite dans, lite fika, lite collage

leopard
 
 
Holiday
 
 
misfit
 
Jag sitter mest och klipper ihop en massa collage på Polyvore nuförtiden som ni ser. Nej det är inte fullt sant, men här får ni se dem ändå för kläder tycker vi ju om. Igår drog jag till Lomma med en massa människor på fest för att dansa (eftersom dansa är det bästa som finns för att dämpa plugg- och vinterångesten), kom hem halv fyra och var därför smått död när jag vaknade några timmar senare. Men jag lyckades ändå sätta mig på buss och tåg till Lund för att fika i fem timmar med Greta och Calle (som är nere i bästa landskapet under helgen). Dagens sämsta beslut: att ta på sig strumpbyxor när det är fem minusgrader ute. Men trots förfrysta ben så har det hittills varit en riktigt bra helg. 
 
Jag har nu sett alla avsnitt av alla serier jag följer (inklusive The Carrie Diaries, jag vet, jag skäms över mig själv...) så ifall det är någon vänlig själ som hade velat tipsa mig om en bra serie så hade jag varit den evigt tacksam, puss. 
Kommentarer
Postat av: Matilda

Hahah vet känslan av att ha kollat på allt som finns... Har du sett Switched at birth eller Twisted? Om inte så borde du göra det :)

Svar: Tack! Ska kolla upp dem! :)
Fotogeniquee - Maja

2014-01-26 @ 12:01:25
URL: http://tildasofias.blogg.se


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin