Allt är rosa





Hej Maja här igen ❤️ jag tycker verkligen det är så, så roligt att Petronella bloggat lite här, hon är så otroligt talangfull och allt hon skapar beundrar jag så mycket och har tjatat på henne flera gånger att hon borde ha något forum att visa hela världen allt vackert hon skapar, så att hon valde att börja göra det genom den här bloggen gör mig så glad :) blev själv lite sugen på att blogga igen när jag såg hennes inlägg så slänger upp två väldigt rosa mobilbilder, en från Matildas artonårsfest och en från i somras, då mitt hår fortfarande var långt (klippte av 30cm i februari nämligen - saknar det långa lite erkänner jag).
Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

finna bilder

2015-03-27 @ 09:03:34
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: Matilda

Härlig ton i bilderna! :) Klippte själv också av håret i februari. Saknar det långa håret alltid då jag ser min header. Det var så mycket fluff!

2015-03-27 @ 15:55:49
URL: http://tildasofias.blogg.se
Postat av: Lebanezzas

Gillar du provocerande bloggar? Kika då in på min blogg och se hur jag blir den nya Kissie ;)

2015-03-30 @ 12:52:54
URL: http://lebanezzas.se


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin