Petronella och depression och balla bilder

Jag vet inte om ni vet vem jag är eller om ni bryr er om jag är tillbaka eller inte, men whatever man --->die antwoord. Har saknat att blogga och nu eee dee dax, go all in yolo fuck patriaktet osvosv. Nu händer det grejer och inlägg kommer upp dagligen nu så håll utkik (wink wink). 
 
Här är en bild om min vän som lider av depression samt ångest. Jag ville göra en bild som handlar om hur ungdomars (speciellt fittbärares) psykiska hälsa inte tas på det allvar det borde. Hur vuxna kan förminska ungdomar och barn i vår generation samt deras problem och-eller psykiska hälsa. Det är så ofattbart viktigt att vi tas på allvar och att hjälpen kommer direkt när vi behöver den. 
 
 
petronella
Kommentarer
Postat av: Isabelle

http://iiissasplace.blogg.se

Så himla viktigt och bra ämne att ta upp! Känner verkligen igen mig tyvärr.

Svar: Tack för att du säger det! Åh ja usch blir så ledsen! Har själv inte varit med om det, eller i alla fall inte vad jag är medveten om, men det är så hemskt och riktigt riktigt fult och jag blir alltid så upprörd så fort jag tänker på det.
Fotogeniquee - Maja

2015-03-18 @ 20:48:59
URL: http://iiissasplace.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin