Fotobok

canon eos 1000d, canon 18-55mm

På väg hem från Hanna stannade jag på bibblan och lånade dessa böckerna. jag vet att Maja har sånna och hon sa att de var jättebra så var det självklart att jag skulle låna dom. I kväll ska jag och tjejerna på Aldos (en restaurant) sedan ska vi hem till mig och sova över och kolla på någon film. Ska bli jättemysigt! Jag ser också fram emot mina presenter från dem (om man inte har någon present får man inte komma innanför huset, det är regel nummer ett i vår familj; Alltid ha med sig presenter annars får man inte komma in!)
-Petronella
Kommentarer
Postat av: Erika - fotoblogg

Fantastiska böcker. Man lär sig så mycket! + att dom är väldigt lättlästa! :D

2011-04-08 @ 18:47:33
URL: http://erikahallman.blogg.se/
Postat av: Cathrine E.N - fotografi

Jeg har alle tre bøkene, og de er bra :) Jeg leste ut dem på 4 dager. Hehe

2011-04-11 @ 12:52:14
URL: http://cathrinenesset.blogg.no
Postat av: HELENA

naajs! har läst alla tre böckerna :D finns det kanske flera nu? :)

2011-04-13 @ 15:45:54
URL: http://wildchildss.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin