Ingenting Är Som Det Varit Förr, Tillsammans Är Vi Utanför. Bland Molnen.

Canon Eos 1000D, Sigma 18-250mm f/3,5

Det är mamma som är snillet bakom bilderna och det är när jag skulle vara en klädhängare förra veckan. Var kul faktiskt. Idag har jag gjort minipepparkakshus som vi ska ha till dukningen på julafton, alla får varsin och alla är unika. Oooja. Dom är så fina så.
Nu är klockan egentilgen lite för mycket tycker jag. Jag kom också precis på att jag komer att flippa lite när jag märker att jag inte har något att läsa innan jag somnar. Det kommer inte bli vackert.. nej, nej.
Jag ser fram emot jullovet för då ska jag göra många roliga saker. Det ska bli roligt. Hahah. Hejdå.

-Petronellla
Kommentarer
Postat av: Hannah

sv: Hej och tack för din kommentar :* Det där med té och pepparkakor är väl egentligen inte så sant, åt faktiskt min första pepparkaka i går. Konstigt, jag vet men sparade mig till min morfars hemmagjorda. Min syster däremot är den som älskar dem så det är hennes du ser på bilderna. Té, kaffe och vatten är ungefär det enda jag dricker så där hade du rätt! Fin blogg du har förresten, sköt om dig och ha det fint! xx

2011-12-11 @ 23:15:52
URL: http://coffeeworld.blogg.se/
Postat av: martina

godmorgon!

vad ska du hitta på idag? :)

2011-12-12 @ 06:32:33
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
Postat av: malin

Vilken fin tanke med ett litet hus på varje tanke :) Ser väldigt gärna blider sen :D

2011-12-12 @ 09:59:41
URL: http://enlitensmakbit.blogg.se/
Postat av: sofia

vad fotograferades du för? :)

2011-12-12 @ 14:06:38
Postat av: Anonym

gillar ljuset på bilderna !

2011-12-13 @ 16:43:10
URL: http://hannalovisasol.se


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin