Frida

Canon EOS 400D, Tamron 18-250, Guldreflexskärm
Modell: Frida

Igår så var Anna, Petronella och Frida hemma hos mig och Frida förvandlades till en porslinsdocka :)
Haha, nej men det var jätteroligt och vi skrattade jättemycket, och man kan väl säga att Frida frös väldigt mycket där hon stod på balkongen i endast en kortärmad klänning. Därför var det också väldigt dålig uppdatering igår och eftersom jag har feber och en bok att läsa ut till skolan så kommer den kanske inte bli jättebra idag heller, men jag tror att ni klarar er :)
- Maja
Kommentarer
Postat av: dima

wow vad fin hon är! <3

2011-01-23 @ 11:58:20
URL: http://dimathebest.devote.se
Postat av: Sofia- Fotoblogg

SV: Troligtvis idag senare ikväll kanske. Tjejen jag sammarbetar med har haft lite dator problem så.. :)

2011-01-23 @ 12:18:24
URL: http://fiasofiafia.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin