Om oss

Maja

 

Jag heter Maja och jag är femton år. Född i maj 1997 och har växt upp i södra Skåne med min mamma, pappa och mina två bröder, Hjalmar (14) och Joel (11).

Jag har dansat så länge jag kan minnas men jag började fota först för lite mer än ett år sen och började seriöst hösten 2010.

Musik är något av det finaste som finns. Jag är ett vårbarn, men älskar ändå höst och sommar. Jag vill besöka alla platser i hela världen, Paris, Chicago, New York, Rom, små byar i Frankrike och Italien, Barcelona, Indien, Tokyo, en massa andra platser i Asien och besöka kusinerna i Australien igen. Jag vill plugga i Lund och bo lite överallt. Jag tycker om pannkakor och spaghetti med köttfärssås, ifall ni ville veta (så himla intressant person). Haägen-Dazs är mycket godare än Ben&Jerry (var tvungen att få in det, haha).

Fint. - min spotifylista.


English: hi, my name is Maja. I was born in may 1997 and I live in Sweden, in southern Skane in a little city with my mom, dad, my two brothers and my little dog. I have danced all my life but started photographing autumn 2010.


Trackback


START




bloglovin