Tävling hos Filippa

Canon EOS 400D, Tamron 18-250mm
Bilder är vinter för mig eftersom jag älskar långa promenader vid havet när solen skiner och det samtidigt är iskallt utomhus. Och sen är det ju väldigt fint när vattnet fryser på bryggan som det gjorde den här och förra vintern. Det är alltid roligt att titta tillbaka på de här bilderna när man sedan ligger och solar på stranden mitt i sommarn.
Jag är med i ännu en fototävling hos Filippa som är i samarbete med Johan Pixel.
Temat är vinter.
Klicka HÄR för att vara med och tävla du också!
- Maja
Kommentarer
Postat av: KAROLINA

sv: tackar du! :D

2011-01-16 @ 17:50:44
URL: http://bykarolinaa.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin