Regn

Canon EOS 400D, Tamron 18-250mm, Silver reflexskärm

Bilden tog jag och Petronella någon gång i Oktober, vi spökade ut sig med en massa, hattar, sjömanshattar, fjädrar (som ni ser på bilden), röda handskar, vita näthandskap m.m.

Det regnar utomhus så snön kanske inte ligger kvar till midsommarafton i alla fall (= jag glad).
Inte för att det verkar så troligt att den gör det i södra Sverige.

Anledningen till att Petronella (som är tjejen på bilden över) inte bloggat här än är för att hon inte riktigt vet hur man gör. Så jag ska försöka förklara det för henne på måndag.
Hon har nämligen en massa fina bilder från Sri Lanka som hon var i över jullovet, de är verkligen så himla fina.

- Maja
Kommentarer
Postat av: lovisa - hobbyfotograf.

sv; Klart! :D

2011-01-15 @ 22:26:32
URL: http://lovisasbilder.blogg.se/
Postat av: Moki♥

Jättefint foto. Hur har ni gjort med den vita bakrunden?

2011-01-16 @ 10:00:51
URL: http://neon.devote.se


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin