Husmusen (det är svårare än man tror att hitta på bra rubriker, tro mig)

Canon EOS 400D, Tamron 18-250mm

Nu när jag sitter och tittar igenom alla bilder från i höstas så upptäcker jag jättemånga bilder som ni inte sett än, så det kommer att komma lite höst och sommarbilder lite då och då tror jag. Vad tycker ni om det?

Lisa Mitchell – Neopolitan Dreams - låt som jag och mina kusiner nördade (typ mitt ord för att lyssna helt övermycket på det, så att man blir lite nördig typ) i somras. Tyckte att ni kan lyssna på den låten den här tisdagen.
- Maja
Kommentarer
Postat av: Malin

SV: Vad kul! :)

150:- är också på solentro! :)

2011-03-29 @ 08:43:23
Postat av: Malin

SV: Vad kul! :)

150:- är också på solentro! :)

2011-03-29 @ 08:43:32
URL: http://bymalin.webblogg.se/
Postat av: Malin

sv: åh tack så hemskt mycket!

2011-03-29 @ 13:17:30
URL: http://thephtgrpher.blogg.se/
Postat av: Alhocfoto [FOTOBLOGG]

haha, Smaken är som baken ;D

2011-03-29 @ 14:00:52
URL: http://alhocfoto.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin