Bara för att jag inte kommer på något bättre

Canon EOS 400D, Tamron 18-250mm

Slängde in en bild och ett inlägg bara för att tala om att jag överlevt den drygaste dagen på länge. Gillar verkligen inte onsdagar. Har inte gjort ett skit känns det som och fick jätteont i magen någon timme innan vi skulle hem. Har faktiskt inte alls mått bra de senaste dagarna (tycksyndommig).
Nu ska jag försöka ladda över några bilder ur kameran och redigera dem så jag kan visa dem för er.
Vill bara säga tack för alla tips och kommentarer till det HÄR inlägget, kul att så många är intresserade av en fototävling!
Bara för att Kings of Leons låtar aldrig blir uttjatade: Kings Of Leon – Use Somebody
- Maja
Kommentarer
Postat av: Sanna

sv; Haha den är typ gammal men tack :D

2011-03-02 @ 17:14:14
URL: http://sannno.blogg.se/
Postat av: Amelia - foto & bild

Sv: Åh, tack! Blir så glad! :)



Ni är otroliga på att fota!! ;D

2011-03-02 @ 17:32:55
URL: http://amelia.blogg.se/
Postat av: Moki

Kings of leon är ju väldigt bra

2011-03-04 @ 20:29:53
URL: http://fotokrita.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin