Färgat hår...

så såg mitt hår ut för några timmar sen och som ni ser är var jag inte helt nöjd
Sedan tog Maja på sig plasthandskar och Frida tog färgen och de kletade in det i mitt hår.. Ingen av os har färgat hår förut så alla fick lite panik (speciellt jag..)
Och så blev det så här! (Inte grönt som jag hade varit så rädd för) Det kanske inte syns så mycket på bilden, men i verkligheten syns det myyycket och jag gillar det!
Bilden är lite dålig och suddig men det är min lillasyster som tog den.. Jag gillar henne ändå :)

-Petronella
Kommentarer
Postat av: j s - f o t o

Jag gillar henne ändå haha klockren ;)

2011-05-11 @ 16:52:48
URL: http://jsfoto.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin