Jag kom inte på någon bra rubrik..

canon eos 1000d, canon 50mm

Hejsan alla!
Idag har jag och Hanna passat Max (en tvåårig sötis) och sedan efter det har vi chillat, gått runt och ätit grejor vi köpt på Ica. Och som ni ser på bilden så fotade vi lite också). Sen åt jag middag med familjen och efter det blev det film med massa onyttigheter. Filmen heter Little Focker och var jätterolig! I morgon ska jag också passa den lilla sötisen och se på en dansföreställning, ska bli hur kul som helst eftersom Maja ska vara med i typ alla nummer! Min syster och Frida är också med så det ska bli såå kul och se alla danser.
Oooch på måndag börjar pryen på dagistet som ska vara i en vecka, och med det menar jag INGEN SKOLA!
Men nu ska jag inte berätta mer för jag ska sova, godnatt på er!
-Petronella
Kommentarer
Postat av: alexandra | fotoblogg

har en fototävling på bloggen, om du inte är intresserad ber jag om ursäkt för kommentaren!

http://randomabilder.blogg.se/2011/may/manadens-bild-maj.html#comment

2011-05-21 @ 23:27:14
URL: http://randomabilder.blogg.se/
Postat av: A L M A S F O T O ♥

haha, härlig bild! :)

2011-05-28 @ 11:00:21
URL: http://HTTP://ALMASFOTO.BLOGG.SE


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin