Strålande Solsken

canon eos 1000d, canon ef 50mm f/2,5

Idag har det varit varmt som "attans"!
Såklart skulle vi också ha utegympa i solen och man svettades två dagars dricksvatten typ... Men det är bara positivt, bara bra!
Skolan har också varit super chill idag eftersom vi har haft avslutning på både spanskan och engelskan och då är det massa spansk mat och musik och sedan popcorn och film på engelskan. Jag skulle ha med mig Gucamole (stavning) till Spanskan  men undertiden jag cyklade till skolan hade halva såsen bara runnnit ut i korgen och lite på väskan.. Det såg ut som kräk och det luktade inte mycket bättre heller.. Så jag slängde in cykeln i skogen (ni måste förstå att jag överdriver lite ibland) och gick sista biten till skolan.
Idag har jag också tjänat lite stålar, har jobbat på pizzerian och det gick jättebra!
Nu är jag sjukt trött så jag hade tänkt att gå/krypa till min säng, mm jag är vääldigt trött.
Ni kanske undrar varför jag då sitter och skriver det här nu eftrsom jag är så himlans trött??
Bra fråga, vet faktiskt inte, eller jo, jag fick dåligt samvete för jag inte hann med att blogga igår..
Åh, jag kom på en till sak!

Jag har namnsdag idag och det är tre personer som har sagt grattis till mig, men inte mina föräldrar.. Jag kom inte ens själv ihåg det..

-Petronella
Kommentarer
Postat av: Filippa

Grattis på namsdagen ! :)

2011-06-01 @ 00:12:13
URL: http://filippaochphilippa.blogg.se/
Postat av: H

haha... sorry!! kom inte heller ihåg.. men! GRATTIS PÅ DIN NAMNSDAG I EFTERSKOTT!!

2011-06-01 @ 15:27:26
Postat av: Towe

Grattis Petronella! Du vann fototävlingen på min blogg :) Kontakta [email protected] så att du kan få ditt pris :)

2011-06-01 @ 22:08:54
URL: http://towe.webblogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin