...................................................................................................................

Iphone + instagram

Så här såg jag ut innan vi skulle ut och fotografera i fredags. Den fina frisyren med de inbakade flätorna gjorde Petronella innan och tröjan är hennes som hon köpt på Gina Tricot i somras (vem köper stickade tjocktröjor på sommaren Petro?). Och min hand ser sjukt konstig ut också. Glöm förresten inte att ni med Iphones (och andra sådana mobiler) kan följa mig på instagram där jag heter majasorensen


- Maja
Kommentarer
Postat av: Sofia - My Camera And I

Vilken söt bild:D Älskar frisyren med!♥

2011-10-20 @ 13:01:40
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/
Postat av: Nora

Sv; Haha :D En sån slarvig knut du brukar ha lite pösig(eller vad man ska säga?) :)

Du kan också visa i bilder men det blir ju lite svårt.. :)



Söt! :)

2011-10-20 @ 15:12:31
URL: http://noraautumn.blogg.se/
Postat av: Emilia

Gud vilken gullig frisyr, skulle inte du kunna visa i ett inlägg hur man gör? :)

Kram

2011-10-20 @ 18:54:35
URL: http://emiliabritting.com


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin