Fredags-trött och en underbar upptäckt

...
Canon EOS 1000D, Canon EF 50mm f/2,5 macro


Känner hur fredagströttheten har helt tagit har tagit över mig. Men samtidigt är det såå skönt att bara mysa. Läsa tidningar, äta chips och kolla på Idol. Åhh!
Haha, kom faktiskt precis hem från dansen och imorgon ska jag till kompisar och plugga och baka. Då får vi faktiskt plugga också, det brukar annars inte gå så bra med det...
MEN! Jag kollade lite på fujifilm (typ en kamerahemsida/företag, typ som Canon eller Nikon) och hittade en jättefin kamera. Den är en liten, ny och jättebra. Men det som jag fastande för var utseendet, så himla fint! De ser liksom ut som en gamal kamera, fast de är nya. Det finns en som är jääättedyr, typ en proffskamera. Och en som är typ "lillebror till den dyra" och kostar femtusen. Den har macro upp till en centimeter och har en stoor bländare.
Länk till deras hemsida → .... länk till den dyyyra kameran→.... länk till lillebror→....

-Petronella
Kommentarer
Postat av: EMMA

Hej! Du har ju photoshop och jag undrar om du skulle kunna berätta skillnaden mellan photoshop och photoshop elements? Svara gärna på bloggen eller till min mail! :)

2011-10-07 @ 19:51:51
Postat av: Anna - FOTO

Älskar redigeringen, visa mig imorrn! Har lite bilder jag vill ta oxå, behöver din hjälp, eller ja - din modellhjälp, hihi, u in? Kram!

2011-10-07 @ 20:20:43
URL: http://annawahl.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin