High drama

Canon EOS 1000D, Sigma 18-250mm f/3,5

Nu är jag på flygplatsen och letar efter den rätta gaten. Yra jag.. När jag väl sitter på planet (dvs om jag hittar..), då ska jag dricka en coca cola, kolla på friends avsnitt på datorn, lyssna på musik och glädjas över att jag snart kommer vara i ett annat varmt land och gå runt i shorts, klänningar och bikini.
Bilden är inspirad av- theburninghouse.com- riktigt cool blogg/hemsida
detta är en låt som man blir glad av i hela kroppen, One Night Only – Say You Don't Want It

-Petronella
Kommentarer
Postat av: Viola

Nej va söt hund! åh haha dör!

2011-10-29 @ 12:10:59
URL: http://varaviola.blogg.se/
Postat av: CJ

Sådan söt hund att jag dör lite! :)

2011-10-30 @ 18:35:18
URL: http://cjs.blogg.se/
Postat av: Anna

ååh vad jag älskar den där låten, den var fantastisk frånf första gången jag hörde den! ;) Ni tar fantastiska bilder förresten, ville bara meddela det :)

2011-10-31 @ 19:10:37
URL: http://annpvift.blogspot.com


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin