Maja


Det var såhär att någon ville att vi skulle berätta lite mer om oss själva och det har ju kommit hit en massa nya läsare så det var ju en bra idé :)

Jag heter Maja och jag är fjorton år. Född i maj 1997 och har växt upp i södra Skåne med min mamma, pappa och mina två bröder, Hjalmar (13) och Joel (10). Jag har också en liten hund, lilla Pixie som de flesta av er känner till från bilder tror jag.

Jag har dansat så länge jag kan minnas. När jag var tre år tog jag mina första steg i en danssal och sen dess har jag varit fast. Mitt favoritprogram är So you think you can dance - USA och jag dansar fem gånger i veckan (jazz, modernt, street och klassisk balett). Innan har jag också spelat teater men det fick jag lägga av med nu när jag började åttan tyvärr. Jag har också läst en massa, jag älskar att läsa böcker, men det har tyvärr blivit dåligt med det på sista tiden. Jag började fota först för lite mer än ett år sen och började seriöst hösten 2010.

Musik är något av det finaste som finns. Jag är ett vårbarn, men älskar ändå höst och sommar men önskar att vi bara hade vinter och slask i en månad istället för fyra. Jag vill besöka alla platser i hela världen, Paris, Chicago, New York, Rom, små byar i Frankrike och Italien, Barcelona, Indien, Tokyo, en massa andra platser i Asien och besöka kusinerna i Australien igen. Jag vill plugga i Lund och bo lite överallt. Jag tycker om pannkakor och spaghetti med köttfärssås, ifall ni ville veta (så himla intressant person). Haägen-Dazs är mycket godare än Ben&Jerry (var tvungen att få in det, haha) och sen så tycker jag om att ha Friends-maraton med fina vänner.

Fint. - min spotifylista.

- Maja
Kommentarer
Postat av: hanna

härlig presentation ;D

hoppas du får en fin start på veckan!

2011-10-17 @ 09:06:38
URL: http://somprickenoveri.blogg.se/
Postat av: elina

gud va söt du är! var bara tvungen att säga det :)

2011-10-17 @ 17:28:47
Postat av: Nora

Tack :D

2011-10-17 @ 18:32:08
URL: http://noraautumn.blogg.se/
Postat av: ANNA'S FOTO

SV: tack maja!



fin du är! :)

2011-10-17 @ 18:59:36
URL: http://annasfoto.webblogg.se/
Postat av: hanna

sv: tack själv :)!

2011-10-17 @ 20:56:59
URL: http://somprickenoveri.blogg.se/
Postat av: Elina

Du är sjukt vacker, bara så du vet.

2011-10-18 @ 08:59:12
URL: http://pentaselina.blogg.se/
Postat av: Frida

Du verkar som en härlig person :-). Rätt lik mig på något sätt.

2011-10-19 @ 17:36:48
URL: http://fridafrejs.blogg.se/


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin