Bon Iver

Foto: Petronella
I fotot över har ni mig, bilden är tagen precis innan skolan började tror jag.

Sry för kasst bloggande den senaste veckan. Jag och Petronella har en så kallad "deadline-vecka" i skolan då vi har en massa prov och inlämningar på arbeten som vi har jobbat med i en månad så därför har vi inte riktigt haft tid med varken fotograferandet eller bloggen men det ska det bli ändring på hoppas jag.

Och så kan jag ju tipsa om mitt favoritband som jag upptäckte förra året vid den här tiden ungefär, Bon Iver, heter dem och släppte en ny skiva i somras.

Länkar till favoritlåtarna:

Bon Iver – Skinny Love
Bon Iver – Perth
Bon Iver – Michicant
Bon Iver – Blood Bank
Bon Iver – re:stacks
- Maja
Kommentarer
Postat av: Ebba

sv: taaack, glad jag blir!! ni har riktigt fin header ni med!

2011-09-21 @ 20:05:23
URL: http://ebbaasfoto.webblogg.se/
Postat av: lovisa [foto & vardag]

fin bild :)

2011-09-21 @ 21:35:57
URL: http://llovisafritzson.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jag ääälskar dom!! :) fiin bild !!

2011-09-21 @ 21:48:16
URL: http://mariakristina.devote.se
Postat av: DAISY

Maja: TACK tack så hemskt mycket! Blir obeskrivligt glad! Jättekul att du tycker det :) Okej vad kul! Ska checka :)



Älskar Bon Iver! Och grymma låtar. Perth! <3 Jag ska förhoppningsvist se honom i november, längtar till tusen :)

2011-09-21 @ 22:07:28
URL: http://daisykewk.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Måste bara säga att jag beundrar era bilder något enormt!

2011-12-09 @ 20:06:53


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin