Det allra bästa för dig


En fin pepptext som gör dig på bra humör. Använd denna bilden och kolla på den varje morgon så blir din dag mycket bättre. Du vaknar en morgon och känner, "fan, den här dagen kommer bli lång och jobbig" och att du bara vaknat på helt fel sida. Men sedan öppnar du din dator och läser detta och du kommer du att vända dig till rätta igen. Du vaknar helt enkelt inte på fel sida och går runt och är sur hela dagen, det är bara du själv som intalar dig att det är helt okej eftersom du inte kan hjälpa att du vakat och varit sur. Men du kan göra någonting åt det också. Börja tänka på hur bra du har det och hur lycklig du ska vara, tänk inte på de saker som gör dig ledsen eller sur. Ni hör ju själva hur dumt det låter; att gå runt och tänka på, varför hon gjorde eller sa så, att det är orättvist att du inte fick göra si eller så. Varför inte tänka på, vad snällt det var när hon gjorde så, eller hur mycket du älskar din pappa som hjälpte dig att köpa den där fina kameran som då länge velat ha. Kolla dig i spegeln och le. Gå ut och känn solen i ditt ansikte, ring din kompis och skratta, krama din mamma och pappa, pussa din syster eller bror och gör dagen precis så som du vill ha den. Börja allt detta med att kolla på bilden och kom ihåg hur bra du har det. Det ska jag göra i alla fall.

Paolo Nutini – Candy

-Petronella
Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu har jag en tävling på bloggen där du kan vinna ett presentkort på 150kr från smyckesboxen, tryck på länken för att komma direkt till tävlingen: http://stenhoff.blogg.se/2011/september/vinn-presentkort.html#comment



Hade varit roligt om du kunde delta :)

2011-09-29 @ 20:13:10
URL: http://stenhoff.blogg.se/
Postat av: hanna

En superidé, jag ska också göra mig en sådan bild ;D

2011-09-29 @ 20:28:53
URL: http://somprickenoveri.blogg.se/
Postat av: My

Åh, vilken himla fin blogg ni har!

2011-09-29 @ 20:57:39
URL: http://unknownplaces.blogg.se/
Postat av: Filippa och Philippa

sv: Hahaha, jag vet visst är idol bra! Synd att detg går varje kväll tycker jag bara, hade varit bättre om det gick mer sällan så man fick lite tid för annat. hahha men typ.

okej tack, ska kolla på det :) jag hade photoshop elements på min gamla pc men då fattade jag typ ingenting, haha.

2011-09-29 @ 21:45:04
URL: http://filippaochphilippa.blogg.se/
Postat av: Linn Persson

Jag tror att just det här inlägget gjorde min dag :)

TACK!

2011-09-30 @ 09:56:55


Jag blir jätteglada för alla kommentarer jag får men innan du kommenterar kan du läsa igenom det här:

• Tipsa mig gärna om tävlingar :)
• Jag gör inga länkbyten eller bloglovin-byten.
• Ni hittar min kamerautrustning menyn, ifall ni trycker på kameraikonen
• Fråga något? Lämna bloggadress, e-postadress eller fråga på bloggsvar, annars kan jag tyvärr inte svara på din fråga :)

puss och kram och tack för att du läser min blogg ☂


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress/mail: (publiceras ej)

Har du en hemsida eller en blogg?:

Kommentar:

Trackback


START




bloglovin